English

برگزاری ۴۷ جلسه برای حل مشکلات اقتصادی و رفع موانع تولید یزد

رئیس کل دادگستری استان یزد، گفت: برگزاری 47 جلسه در راستای حل مشکلات اقتصادی و رفع موانع تولید در استان برگزار شده و این جلسات در سه سطح مقدماتی، کمیته تخصصی و جلسه اصلی ستاد برگزار شده است.

برگزاری 47 جلسه برای حل مشکلات اقتصادی و رفع موانع تولید یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد، با اشاره به برگزاری 47 جلسه در راستای حل مشکلات اقتصادی و رفع موانع تولید در 5 ماه نخست سال جاری، گفت: این جلسات در سه سطح مقدماتی، کمیته تخصصی و جلسه اصلی ستاد برگزار شده است.

غلامعلی دهشیری در نشست ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در استان یزد، ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری همه مسئولان و مدیران دولتی و بخش خصوص و صنعتی که در انجام برنامه های سفر ریاست قوه قضاییه همکاری لازم را داشتند، اظهار داشت: همدلی، هماهنگی و هم افزایی و تعامل بین همه بخش ها اعم از تشکل های خصوصی و سازمان ها و ادارات دولتی کاملا مشهود و ملموس بود و این همراهی بین دستگاه های اداری، قضایی، انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی استان، سفر پربار و پربرکتی را رقم زد و باعث شد تا موضوع تعامل و همدلی استان در جلسه شورای عالی قضایی مطرح و مورد تقدیر و از حیث حمایت از واحد های تولیدی در راستای رونق تولید به عنوان یک استان الگو در کشور یاد شود.

وی خاطر نشان کرد: در 5 ماهه نخست سال جاری 11 جلسه اصلی ستاد، 9 جلسه مقدماتی و27 جلسه کمیته تخصصی برگزار شده که منجر به صدور 79 مصوبه برای 71 شرکت گردیده و برای 5هزار و750 کارگر نیز شغل ایجاد شده و یا شغلشان حفظ شده است.

این مقام قضایی، اظهار داشت: در سال 1400 ‌ با همت و تلاش ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در کشور، 1یک هزار و 993 واحد تولیدی شده احیا شد و یا از تعطیلی آنها جلوگیری به عمل آمد.

وی با اشاره به وصول 438درخواست از طریق دبیرخانه ستاد و یا سایت حامی در سال گذشته در استان یزد، گفت:‌ از حیث فراوانی درخواست های واصل شده، استان یزد در رتبه هفتم کشور قرار دارد.

رئیس کل دادگستری استان یزد، با بیان اینکه مشکلات طرح شده 96 واحد تولیدی در استان یزد مربوط به بانک ها بوده، افزود: در کشور نیز 41 درصد مشکلات واحد های تولیدی مربوط به بانک ها بوده و 55 درصد نیز متعلق به سایر ادارات مثل صمت و گمرگ و سازمان امور مالیاتی و سازمان فروش اموال تملیکی و ... بوده است.

وی ابراز داشت: استان یزد در سال گذشته با 330 جلسه با موضوع اقتصاد مقاومتی در سطوح مختلف، رتبه دوم کشور را از حیث فعالیت ستاد اقتصاد مقاومتی داشته است که نتیجه خوب آن را می توان اینگونه تحلیل کرد که در سفر ریاست قوه قضاییه هیچ مسئله بزرگ و لاینحلی در استان وجود نداشت.

دهشیری با اشاره به حدیث " کسی که نعمتی را برتو وارد می کند از او سپاسگذار باش" تصریح کرد: من هم به سهم خود از همه سازمانها و نهادها و کسانیکه در انجام سفر ریاست قوه قضاییه همکاری لازم را با دستگاه قضایی استان داشتند و همچنین از واحد های تولیدی استان، کارفرمایان و سرمایه گذاران و کارآفرینان استان، بالاخص بطور ویژه استاندار ارجمند و همه ی مدیرانی که در بخش های مختلف کمک کردند تا یک سفر خوب و همراه با مصوبات ارزشمند برای استان رقم بخورد کمال تشکر را دارم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه