English

با حضور فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور؛

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان گیلان معارفه شد

با حضور سرهنگ جمشید محبت خانی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور، آیین معارفه رامین زراعتی، فرمانده جدید یگان حفاظت محیط زیست استان گیلان برگزار شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان گیلان معارفه شد

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، سرهنگ جمشید محبت خانی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور در آیین تکریم و معارفه فرماندهی یگان حفاظت محیط زیست استان گیلان با اشاره به این اینکه در سازمان حفاظت محیط زیست همه ما محیط بان هستیم گفت:  بیانات مقام معظم رهبری در تاریخ ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ در خصوص بحث حفظ حیات وحش و حرمت شکار غیر مجاز ، باید نصب العین تک تک پرسنل محیط زیست خصوصاً محیط‌بانان در انجام وظایف سازمانی باشند.

وی با اشاره به تعداد ۱۴۶ شهید محیط‌بانی که در راه حفاظت از تنوع زیستی و ذخایر ژنتیکی این کشور جان خود را از دست داده اند، گفت: امیدواریم عملکرد ما در حوزه محیط زیست به خصوص در حفظ تنوع زیستی و حیات وحش به گونه‌ای باشد که شرمنده این عزیزان نباشیم.

سرهنگ جمشید محبت خانی با اشاره به جایگاه و منزلت شغل محیط بانی از محیط‌بانان گیلان  خواست که علی رغم مشکلات  پیش رو  ، تمام تلاش خود را در حفظ میراث طبیعی این سرزمین به کار گیرند.

در این مراسم از تلاش های افزون بر ٧ ساله ساسان اکبری پور بعنوان فرمانده یگان پیشین اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان و نیز اسماعیل حسین پور سرپرست پیشین ، که بالغ بر 4 ماه عهده دار این مسئولیت بود تجلیل و قدردانی شد و رامین زراعتی توسط فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور به عنوان فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان گیلان منصوب و معرفی شد.

 رامین زراعتی  پیش از این به عنوان  محیط بان،  مسئول گارد اجرایی استان، کارشناس پایش، رئیس اداره پارک ملی خشکی – دریایی بوجاق و ریاست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ماسال در حفاظت محیط زیست گیلان، عهده دار  وظایف محوله بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه