English

مهدی کابلی:

تجهییز محیط بانان به موتورسیکلتهای سازگار با محیط زیست

معاون اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی بیان کرد: : با توجه به پیگیری‌های انجام شده در امسال برای دومین مرحله، برای محیط بانان جیره خشک غذایی تهیه و در اختیار محیط بانان در مناطق قرار گرفت.

تجهییز محیط بانان به موتورسیکلتهای سازگار با محیط زیست

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مهدی کابلی معاون توسعه مدیریت، حقوقی و منابع اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی در خبری اعلام کرد:  ۳۲ موتورسیکلت مجهز و سازگار با محیط زیست در اختیار محیط بانان خراسان رضوی قرار گرفت.

کابلی در ادامه این خبر اضافه کرد: با توجه به پیگیری‌های انجام شده در امسال برای دومین مرحله، برای محیط بانان محیط زیست جیره خشک غذایی تهیه و در اختیار محیط بانان در مناطق قرار گرفت.

معاون اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی همچنین افزود: با توجه به اهمیت حفظ محیط زیست و تنوع زیستی و گستردگی مناطق تحت مدیریت استان، تعداد ۳۲ دستگاه موتورسیکلت پرقدرت و پیشرفته و دارای سیستم GPS به ناوگان حمل و نقل حفاظت محیط زیست استان خراسان رضوی اضافه و تحویل پرسنل یگان حفاظت محیط زیست شهرستان‌های استان، جهت استفاده در مأموریت‌های اجرایی شد. 

کابلی در خاتمه این خبر تصریح کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده و با توجه به اهمیت مناطق، این موتور سیکلت‌ها بین تمامی شهرستان‌ها و مناطق در استان توزیع شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه