English

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران:

وحدت امت اسلامی، مهم‌ترین پیام سیاسی اربعین حسینی است

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: مهم‌ترین پیام سیاسی این بزرگ‌ترین تجمع جهان، وحدت امت اسلامی است.

وحدت امت اسلامی، مهم‌ترین پیام سیاسی اربعین حسینی است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، روح‌الله سُلگی معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در جمع زائران اربعین حسینی غرب مازندران، اعزامی از چالوس به نجف اشرف و کربلای معلی اظهار داشت: امروز به لطف خداوند متعال و با ابتکار استاندار مازندران، در قالب بیش از40 اتوبوس زائران اربعین حسینی را با کمک برادران عزیز سپاه هماهنگ کردیم.

وی ادامه داد: حدود 27 اتوبوس از ساری مرکز استان همزمان با 17 اتوبوس در شهرستان چالوس به صورت رایگان زائران اربعین حسینی به نجف اشرف و کربلا اعزام می‌شوند و این حرکت برای نخستین بار در سطح کشور است که انجام می‌شود.

زائران اربعین حسینی غرب مازندران

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با اشاره به اینکه هدف ما این است که یک حرکت فرهنگی از مبدأ آغاز شود، تصریح کرد: استان مازندران دیار علویان و شیعیان است و متأسفانه آسیب‌های فرهنگی هم دیده است و ما امیدوار هستیم بتوانیم از طریق زائران اباعبدالله الحسین (ع) مشکلات فرهنگی که دامن‌گیر استان مازندران است از ساحت این استان بزداییم.

وی با بیان اینکه راهپیمایی اربعین حسینی بزرگ‌ترین اجتماع دینی جهان است، افزود: ماجرای عاشورا یک ماجرای ازلی و ابدی است و اباعبدالله (ع) در روز عاشورا فرمانده همه خوبان عالم قبل و بعد است.

زائران اربعین حسینی غرب مازندران

سُلگی از مهم‌ترین ویژگی عاشورا را جهان‌شمولی و پیامی به همه انسان‌ها دانست و گفت: همه فضایل بشریت در عاشورا نهفته است و «ام المصائب» بودن از دیگر ویژگی دیگر عاشورا است و همه مصیبت‌هایی که تاریخ به خود دیده، جمعش در عاشورا است.

وی عنوان داشت: اربعین یک حماسه سیاسی و عبادی است و وحدت امت اسلام و همه آزادگان عالم است و مهم‌ترین پیام سیاسی این بزرگ‌ترین تجمع جهان، وحدت امت اسلامی است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران بیان داشت: اربعین یک رستاخیز بزرگ حسینی و نشان‌دهنده تکامل تاریخ است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه