English

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان:

مدیریت شهری اصفهان با تمام توان آماده خدمت‌رسانی به زائران اربعین است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدیریت شهری با تمام توان آماده است جهت حمایت، تسهیل و تأمین امنیت و ایمنی زائران امام حسین (ع) گام بردارد.

مدیریت شهری اصفهان با تمام توان آماده خدمت‌رسانی به زائران اربعین است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمد نورصالحی در حاشیه مراسم بدرقه اعزام اکیپ‌های سازمان آتش نشانی اصفهان به کربلای معلی، اظهار کرد: وظیفه تمام ارگان‌ها و نهادها است که در عرصه خدمت‌رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) و برپایی باشکوه حماسه اربعین حسینی همراهی و نقش‌آفرینی کنند.

وی با اینکه شهرداری اصفهان همچون سال‌های گذشته در این عرصه گام‌های مؤثری برداشته است، ادامه داد: تیم‌ها و اکیپ‌های خدمت‌رسانی شهرداری اصفهان در حوزه خدمات شهری و سازمان آتش‌نشانی همچون روال پیش از ایام کرونا، برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی اعزام می‌شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مدیریت شهری با تمام توان آماده است جهت حمایت، تسهیل و تأمین امنیت و ایمنی زائران امام حسین (ع) گام بردارد، اضافه کرد: امیدوارم حماسه اربعین حسینی با شکوه هر چه تمام‌تر همراه با سفر بسیار خوب، با صحت و سلامتی زائران اباعبدالله الحسین (ع) رقم بخورد.

نورصالحی خاطرنشان کرد: مدیریت شهری در پاسخ به تمام انتظارات و مطالبات ستاد اربعین استان آمادگی کامل خود را اعلام کرده است، به طوری که هر کجا که همکاری و کمک خواسته شد، در حوزه اتوبوسرانی، خدمات شهری و سازمان آتش‌نشانی دریغ نکرده‌ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه