English

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان:

زائران اربعین از بدو ورود تا زمان خروج از استان همدان تحت پوشش امدادی هلال احمر هستند

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان با اشاره به اینکه زائران اربعین از بدو ورود تا زمان خروج از استان همدان تحت پوشش امدادی هلال احمر هستند، اظهار کرد: ۱۷ پایگاه ثابت و موقت امدادی با ۱۱۲ نفر امدادگر و داوطلب همراه با ۵۹ دستگاه خودروی امدادی در سطح استان همدان برای پیاده‌روی اربعین آماده شدند.

زائران اربعین از بدو ورود تا زمان خروج از استان همدان تحت پوشش امدادی هلال احمر هستند

به گزارش خبرگزاری موج همدان، علی سنجربگی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان با اشاره به اینکه زائران اربعین از بدو ورود تا زمان خروج از استان همدان تحت پوشش امدادی هلال احمر هستند، اظهار کرد: ۱۷ پایگاه ثابت و موقت امدادی با ۱۱۲ نفر امدادگر و داوطلب همراه با ۵۹ دستگاه خودروی امدادی در سطح استان همدان برای پیاده‌روی اربعین آماده شدند.

وی با اعلام اینکه ۳۴ امدادگر و داوطلب جمعیت هلال احمر به همراه دو دستگاه آمبولانس به کشور عراق اعزام شدند، ادامه داد: یک دستگاه آمبولانس همراه با تیم امدادی از استان همدان در مرز باشماق کردستان برای خدمات‌رسانی به زائران مستقر شدند.

سنجربگی با بیان اینکه زائران از بدو ورود تا زمان خروج از استان تحت پوشش امدادی ما هستند، خاطرنشان کرد: تیم واکنش سریع و تیم امداد هوایی ما نیز آماده ارائه خدمات به زائران هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان مطرح کرد: ۷۹ محل برای اسکان اضطراری و احتمالی زائران علاوه بر پایگاه‌های ثابت و موقت در سطح استان درنظر گرفته شده است.

وی با اشاره به آموزش امدادونجات به موکب‌داران استان در همدان مطرح کرد: موکب‌ها مراکزی هستند که زائران به آن مراجعه می‌کنند به همین علت کلاس آموزشی برای آنها برگزار کردیم تا در مواقع لزوم مشکلی پیش نیاید.

سنجربگی با بیان اینکه نسبت به تولید محتوا در فضای مجازی در قالب عمود ۱۱۲ اقداماتی انجام دادیم، یادآور شد: محتواهایی در رابطه با آموزش مقابله با گرمازدگی و مسائل شایع در این پیاده‌روی را تولید و منتشر کردیم.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان از آمادگی این جمعیت برای امدادرسانی به زائران اربعین حسینی در استان همدان خبر داد و گفت: ۱۷ پایگاه ثابت و موقت امدادی در استان درنظر گرفته شده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه