English

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه خبر داد؛

بهره برداری از خط چهارم اتوبوس تندرو با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه از بهره برداری از خط چهارم اتوبوس تندرو با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان خبرداد.

بهره برداری از خط چهارم اتوبوس تندرو با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان

به گزارش خبر گزاری موج اصفهان، سید عباس روحانی گفت: دومین خط شرقی - غربی اتوبوسرانی اصفهان به عنوان چهارمین خط اتوبوس تندرو با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان فردا 16 شهریورماه بهره‌برداری می‌شود.

وی بیان داشت: در شهر اصفهان خطوط ۲۶ و ۶۸ اتوبوسرانی به حداکثر ظرفیت خود رسیده است، لذا با انجام مطالعات جامع و تصویب شورای ترافیک، خط چهارم بی.آر.تی با ادغام این دو خط برقرار می‌شود تا در میدان امام حسین (ع) تبادل سفر بین خطوط ۲۶ و ۶۸ به صورت پیاده انجام نشود.

این مقام مسئول با بیان اینکه برای شهر اصفهان۱۲ خط بی.آر.تی در نظر گرفته شده است که به تدریج اجرا می‌شود، افزود: دومین خط شرقی - غربی اتوبوسرانی اصفهان به عنوان چهارمین خط بی.آر.تی در این شهر، روز 16 شهریورماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

آنطور که وی خبر داده، چهارمین خط بی.آر.تی با ۱۶ اتوبوس چپ‌در به شهروندان سرویس‌دهی می‌کند که همزمان با بازگشایی مدارس، تعداد اتوبوس‌ها تا ۲۵ دستگاه افزایش پیدا می‌کند.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه درباره مسیر چهارمین خط بی.آر.تی گفت: مسیر این خط از پایانه جی، خیابان‌های هشت‌بهشت شرقی، هشت‌بهشت غربی، فرشادی، بلوار هشت‌بهشت، میدان امام حسین (ع)، شمس‌آبادی، شیخ‌بهایی، آتشگاه تا سه راه درچه است که برای ایجاد این مسیر تغییرات فیزیکی لازم انجام شده است.

او تأکید کرد: با راه‌اندازی خط اتوبوس تندرو از سه‌راه درچه در غرب اصفهان تا پایانه جی در شرق، ‌اتصال شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز شهر اصفهان به یکدیگر انجام می‌شود و ارتباط مسافران درون‌استانی و برون‌شهری به مرکز شهر توسط خط تندرو و رونق پایانه مسافربری جی را فراهم می‌کند.

روحانی با بیان اینکه توسعه حمل‌ونقل ترکیبی و استفاده از ظرفیت موجود جهت خدمات‌دهی بهتر به مسافران و رانندگان از دیگر ویژگی‌های چهارمین خط بی.آر.تی است، خاطرنشان کرد: خط اتوبوس تندرو از سه‌راه درچه در غرب اصفهان تا پایانه جی در شرق به طول ۱۸ کیلومتر به عنوان چهارمین خط بی.آر.تی با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان در آستانه بهره‌برداری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه