English

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه خبر داد؛

خرید ۱۰۰ دستگاه اتوبوس میدل‌باس تا پایان سال در اصفهان

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه از خرید ۱۰۰ دستگاه میدل‌باس تا پایان سال در اصفهان خبر داد.

خرید ۱۰۰ دستگاه اتوبوس میدل‌باس تا پایان سال در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سید عباس روحانی با بیان اینکه قرارداد خرید ۱۰۰ دستگاه میدل‌باس نهایی شده است، گفت: ۵۰ دستگاه اتوبوس میدل‌باس مهرماه و ۵۰ دستگاه دیگر نیز تا پایان سال به ناوگان اتوبوسرانی اصفهان اضافه می‌شود.

وی بیان داشت: مکاتبات شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان با شرکت‌های تولیدکننده اتوبوس در حال انجام است و امیدواریم تا پایان مردادماه به قرارداد ختم شود و بتوانیم تا مهرماه امسال تعدادی اتوبوس جدید به ناوگان این شرکت اضافه کنیم.

این مقام مسئول اضافه کرد: ابتدای فعالیت این دوره مدیریت شهری، ۵۰۰ دستگاه اتوبوس به‌دلیل کمبود قطعات و مشکل فنی زمین‌گیر شده بودند که به همت کارکنان فنی این شرکت و کمک شرکت‌های دانش‌بنیان اقداماتی در زمینه عیب یابی و اصلاح آنها صورت گرفت.

به گفته روحانی، پیش‌بینی شده است که تا ابتدای مهرماه، تعداد اتوبوس‌هایی که در مدار خدمت قرار می‌گیرد دو برابر شود، به‌طوری که تعداد آنها از ۵۰۰ دستگاه اتوبوس فعلی به یک‌هزار دستگاه افزایش یابد.

او خاطرنشان کرد: تعدادی اتوبوس جدید نیز خریداری شده است که امیدواریم به‌موقع تحویل داده شود و از این حیث شرمنده شهروندان نباشیم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با اشاره به افزایش استفاده از حمل و نقل عمومی در مهرماه گفت: با توجه به درخواست‌های متعدد سفرهای درون شهری همه ساله برنامه‌ریزی برای مهرماه و ستاد استقبال از مهر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته به‌دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس، ستاد استقبال از مهر فعالیتی نداشت اما امسال این ستاد فعال خواهد بود، تصریح کرد: در حال حاضر ۵۰۰ دستگاه اتوبوس فعال در شهر داریم که این تعداد باید به حدود یک‌هزار دستگاه برسد.

روحانی با بیان اینکه مذاکراتی در خصوص خرید اتوبوس و میدل‌باس انجام شده است، خاطرنشان کرد: قرارداد خرید ۱۰۰ دستگاه میدل‌باس نهایی شده است که ۵۰ دستگاه تا مهرماه و ۵۰ دستگاه دیگر تا پایان سال به ناوگان اتوبوسرانی اصفهان اضافه می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه