English

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان خبر داد؛

خرید ۱۰۰ دستگاه میدل باس در دستور کار شهرداری اصفهان

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری اصفهان گفت: خرید ۱۰۰ دستگاه میدل باس با هدف بهبود کیفیت حمل و نقل عمومی در شهر در دستور کار شهرداری اصفهان قرار گرفت.

خرید ۱۰۰ دستگاه میدل باس در دستور کار شهرداری اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، پس از آنکه شهردار اصفهان روز گذشته در گفتگوی رادیویی خود با شهروندان اصفهانی از خرید خودروهای میدل‌باس با هدف افزایش سرعت حمل‌ونقل خبر داد، مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری اصفهان نیز توضیحاتی را درباره ویژگی‌های این خودروها بیان کرد.

سیدعباس روحانی در این باره توضیح داد: خرید 100 دستگاه میدل باس در دستور کار شهرداری اصفهان قرار گرفته است.

وی افزود: نوع سوخت این خودروها گازوئیل، نوع موتور آنها چهار سیلندر خطی و استاندارد آلایندگی شان یورو پنج است و مجهز به سیستم کنترل هوشمند دمای موتور هستند.

این مقام مسئول حداکثر سرعت مجاز میدل باس‌ها را 80 کیلومتر عنوان کرده و گفت: سازه طراحی شده بدنه و اتاق این خودروها مستحکم و مطابق استاندارد و ارتفاع ورودی آنها جهت سهولت در ورود و خروج مسافران پایین است.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان ادامه داد: این خودروها دارای رمپ ویژه معلولان، دو دریچه سقفی اضطراری در جلو و عقب، مانیتور رنگی با قابلیت پنج ورودی، یک دوربین بالای درب ورودی وسط، یک دوربین داخل فضای مسافری جهت نظارت راننده، زنگ درخواست پیاده شدن، سامانه تهویه مطبوع با ظرفیت برودتی 28 کیلووات و خنک کنندگی مناسب و ظرفیت هوادهی 4200 مترمکعب و 21 صندلی مستحکم و راحت از جنس پلی آمید ضد اشتعال با روکش مناسب از مخمل یا چرم مصنوعی قابل شست و شو است.  

میدل باس

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه