English

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس خبر داد؛

محکومیت ۲۳ کارگاه غیرمجاز به علت تولیدات غیراستاندارد/جریمه ۱.۴ میلیاردی یک خبازی به علت کم فروشی

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت : 23 کارگاه غیرمجاز با حکم شعب تعزیرات حکومتی استان فارس محکوم شده اند.

محکومیت 23 کارگاه غیرمجاز به علت تولیدات غیراستاندارد/جریمه 1.4 میلیاردی یک خبازی به علت کم فروشی

به گزارش خبرگزاری موج فارس، غلامرضا سالاری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: این کارگاه ها عمدتا در رابطه با تولید مصالح ساختمانی غیراستاندارد از جمله میلگرد ، بتن ، بلوک و... فعال بوده اند که با توجه به مخاطرات استفاده از این قبیل مصالح در ساخت و سازها ، پرونده هایی که در این رابطه تشکیل شده به شعب ویژه ای ارجاع و احکام سنگینی برای متخلفین اعمال و اجرا شده است.

سالاری از اعمال جریمه ۳۵ میلیارد ریالی متهمین این پرونده ها خبر داد و عنوان کرد : علاوه بر جریمه نقدی حکم تعطیلی کارگاههای غیرمجاز نیز صادر شده که احکام صادره توسط مامورین اجرای احکام این اداره کل اجرا و کارگاههای مذکور پلمپ شده اند .

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس نسبت به تولید و عرضه هر گونه کالای غیراستاندارد و فاقد کیفیت هشدار داد و اظهار داشت: پرونده های تخلفات استاندارد از اهمیت و حساسیت ویژه ای برخوردار است از این رو مقرر شده تا شعب تعزیرات حکومتی استان در رسیدگی به این  پرونده ها ، بدون هیچگونه اغماضی احکام قاطع و بازدارنده صادر نمایند.

جریمه 1.4 میلیاردی یک خبازی به علت کم فروشی

در ادامه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت : طی بازرسی سرزده گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان از یک واحد خبازی در شهر شیراز ، برای این واحد صنفی به علت تخلف کم فروشی تشکیل پرونده شد.

غلامرضا سالاری افزود : وزن چانه های خمیر این واحد خبازی کمتر از میزان اعلامی توسط اتحادیه بود که با تشکیل پرونده تعزیراتی ، متصدی این واحد صنفی به تعزیرات حکومتی احضار شد.

سالاری اضافه کرد : پرونده این نانوایی در یکی از شعب بدوی تعزیرات حکومتی شیراز رسیدگی و نهایتا متصدی این نانوایی متخلف به اتهام کم فروشی به پرداخت جریمه نقدی به میزان یک میلیارد و 400 میلیون ریال در حق دولت محکوم شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه