English

نماینده ولی فقیه در هرمزگان؛

سزای گران‌فروشی نخریدن است/مردم از واحدهای صنفی معتبر و خوش‌نام خرید کنند

نماینده ولی فقیه در استان در جمع مدیران، کارکنان و بازرسان سازمان صنعت معدن و تجارت استان هرمزگان گفت: بحث تنظیم بازار از مباحث پیچیده و حساسی است که به تنهایی از عهده دولت و مسوولان و متولیان امر بر نمی‌آید که در این زمینه بهتر است از ظرفیت مردمی و نظارت‌های عمومی و همگانی استفاده شود تا یک فرآیند مطلوب تنظیم بازار و اصلاح حقیقی قیمت‌ها را شاهد باشیم.

سزای گران‌فروشی نخریدن است/مردم از واحدهای صنفی معتبر و خوش‌نام خرید کنند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، آیت الله «غلام‌علی نعیم آبادی» سزای گران فروشی را نخریدن اعلام کرد و افزود: عده‌ای که با قیمت کاذب می‌خواهند وضعیت بازار را ملتهب نشان دهند، باید به همت افکار عمومی تنبیه شوند.

وی ادامه داد: راه و رسم قدیمی‌هاست که در برابر چنین اقدامات محتکرانه و گران‌فروشی نخریدن آن کالا را در دستور کار قرار دهند که امیدواریم با کار فرهنگی، ما با این رویه افراد متخلف را تنبیه کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: ممکن است برخی بخواهند در این وضعیت کم فروشی و گران فروشی کنند و وظیفه بازرسان است که برای جلوگیری از تضییع حقوق مردم به صورت دقیق بر این امر نظارت کنند.

وی با اشاره به حدیث امام صادق (ع) تاکید کرد: در برخورد با مشکلات انجام کار فرهنگی یکی از نیاز های جدی جامعه تلقی می شود که باید جامعه اسلامی اگرمعارف کسب وکاررا بداند مقداری زیادی از مشکلات حل می شود.

وی با تاکید بر جلوگیری از کم فروشی و گران فروشی، اضافه کرد: با توجه افزایش تقاضاها ممکن است برخی بخواهند در این وضعیت کم فروشی و گران فروشی کنند و وظیفه بازرسان است که برای جلوگیری از تضییع حقوق مردم به صورت دقیق بر این امر نظارت کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه