English

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور:

اقدامات انجام شده در حوزه وزارت بهداشت در پایانه مرزی رضایت بخش است

وزیر بهداشت در مرز مهران گفت: دو هزار ۶۱۱ نیروی اورژانس ۱۱۵، ۳۵۱ کادر پزشکی، ۸۵۴ کادر بهداشتی، ۲۳۴ آمبولانس ،۳۸ اتوبوس آمبولانس در اربعین امسال به به زوار خدمات رسانی می کنند.

 اقدامات انجام شده در حوزه وزارت بهداشت در پایانه مرزی رضایت بخش است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور در حاشیه بازدید از زیرساخت های حوزه بهداشت و درمان در مرز مهران از اعلام آمادگی و آماده باش کامل وزارت بهداشت برای کنگره بزرگ اربعین خبر داد و گفت: تمامی تمهیدات برای خدمت‌رسانی به زائران در حوزه بهداشت و درمان اندیشیده شده است.

وی افزود: دو پایانه اصلی مهران و شلمچه داریم و نیروی تخصصی و امدادی برای خدمت رسانی در کل مرزها که زوار  پذیر هستند و این دو مرز اصلی که تعداد زیادی از زوار از آن عبور می کنند در حالت آماده‌باش هستند.

وی افزود: دو هزار ۶۱۱  نیروی اورژانس ۱۱۵، ۳۵۱ کادر پزشکی، ۸۵۴ کادر بهداشتی، ۲۳۴ آمبولانس ،۳۸ اتوبوس آمبولانس در اربعین امسال به به زوار خدمات رسانی می کنند.

وزیر بهداشت به سایر تجهیزات و امکانات وزارت بهداشت در حوزه بهداشت و درمان اشاره کرد و گفت: ۹ بالگرد در حالت آماده باش و سه فروند هواپیما آماده هستند.

عین اللهی تاکید کرد: علاوه بر این امکانات، ۸ بیمارستان صحرایی وزارت بهداشت تجهیز شده و آماده خدمت رسانی به زوار عتبات عالیات است.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور ادامه داد: در اربعین از ظرفیت ستاد  اجرایی فرمان حضرت امام ( ره ) و دیگر نهادها برای تجهیز بیمارستان ها و استفاده شده است.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور به زائران عتبات عالیات توصیه کرد که بیشتر استراحت کنند و سعی نمایند شب‌ها مسیرهای مواصلاتی عتبات عالیات را طی کنند و در تهیه غذا و نوشیدنی های بیشتری مصرف کنند.

وی در ادامه از مرکز درمان سرپایی و بستری مراقبت ویژه خواهران جمعیت هلال احمر مرکز، درمان سرپایی و بستری موقت برادران جمعیت هلال احمر داروخانه سیار مرکز بهداشتی درمانی سپاه پاسداران، بیمارستان صحرایی ،صحرایی داروخانه سیار و ثابت، مرکز تست گیری کرونا پایانه نیز بازدید کرد و گفت: در مجموع اقدامات زیرساختی حوزه بهداشت و درمان در مرز مهران رضایت بخش است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه