English

فعالیت شبانه‌روزی ۱۰ جایگاه CNG در قم

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهرداری قم گفت: 10 جایگاه CNG سازمان میادین شهرداری آماده خدمت‌رسانی به‌صورت شبانه‌روزی بوده و مشکل تأمین گاز نداریم.

فعالیت شبانه‌روزی ۱۰ جایگاه CNG در قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، علیرضا مظفری در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد اربعین ۱۴۰۱ شهرداری قم، از آمادگی شهر برای حضور مسافران و زائران اربعین حسینی(ع) خبر داد و اظهار داشت: ۱۰ جایگاه CNG سازمان میادین شهرداری آماده خدمت‌رسانی به‌صورت شبانه‌روزی بوده و مشکل تأمین گاز نداریم.

وی به پیش‌بینی‌های لازم در تأمین یخ در روز اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: سه کارخانه یخ خیبر، تاج و شکوهیه فعال بوده و روزانه ۶ تا ۹ هزار قالب یخ تولید می‌کنند و می‌توانیم برای روز اربعین، تعدادی یخ پیش‌خرید کرده و دپو کنیم تا موکب‌ها و هیئات مشکلی نداشته باشند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهرداری قم ادامه داد: تمهیدات لازم برای تأمین آب‌معدنی نیز اندیشیده شده و کارخانه‌ای که در قم فعال بوده قرار است آب‌معدنی باقیمت مناسب در اختیار مردم و زائران قرار دهد.

وی در پایان با تأکید دوباره بر آمادگی کامل برای تأمین مایحتاج زائران خاطرنشان کرد: در صورت نیاز در مسجد مقدس جمکران، غرفه تأمین مایحتاج برپا می‌شود اما ایستگاه‌های صلواتی به‌صورت کامل آماده پذیرایی از زائران هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی