English

تعطیلی میدان بزرگ میوه و تره‌بار قم همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از تعطیلی میدان مرکزی میوه و تره‌بار شهید رجایی به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

تعطیلی میدان بزرگ میوه و تره‌بار قم همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی

به گزارش خبرگزاری موج قم، علیرضا مظفری ضمن تسلیت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: با هماهنگی به‌عمل‌آمده با اتحادیه عرضه میوه و تره‌بار استان و با توجه به اُفت حجم خریدوفروش در میدان میوه و تره‌بار و همچنین حضور مشتاقان در محافل عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع)، روز یکشنبه و دوشنبه مصادف با تاسوعا و عاشورای حسینی، میدان بزرگ شهید رجایی تعطیل خواهد بود.

وی با تأکید بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در حین برگزاری مراسمات عزاداری حسینی افزود: ویروس کرونا همچنان بدون هیچ‌گونه تسامحی در کمین همگان است و مطمئناً هرگونه عادی انگاری شرایط و سهل‌انگاری در عمل به توصیه‌های بهداشتی می‌تواند وضعیت بیماری را به روزهای سخت گذشته بازگرداند.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از دوستداران و محبّان اهل‌بیت عصمت و طهارت خواست، در ایام برگزاری مراسمات عزاداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، موجبات ریشه‌کنی این بیماری و قطع زنجیره انتقال آن شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی