English

تلاش و جدیت مدیریت شهری قم برای تملک غرف میدان میوه و تره‌بار شهید مطهری

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم از پیگیری جدّی تملک و توافق‌ با متصرفین غرف واقع در میدان میوه و تره‌بار شهید مطهری خبر داد.

تلاش و جدیت مدیریت شهری قم برای تملک غرف میدان میوه و تره‌بار شهید مطهری

به گزارش خبرگزاری موج قم، علیرضا مظفری با اشاره به اهمیت ساماندهی میدان شهید مطهری برای مدیریت شهری اظهار داشت: پروژه تملک پلاک‌های باقیمانده میدان میوه و تره‌بار شهید مطهری و پرداخت منافع متصرفین این مجموعه بزرگ، در راستای بهسازی معابر، رفع دغدغه‌های زیست‌محیطی، روان‌سازی تردد عمومی شهروندان، کاهش بار ترافیکی و  مرتفع شدن مشکلات چندین ساله این میدان با جدّیت دنبال می‌شود.

وی به اراده مجموعه مدیریت شهری جهت تعیین و تکلیف غرف باقی‌مانده میدان میوه و تره‌بار شهید مطهری اشاره و ابراز کرد: اهتمام ویژه‌ای برای رفع مشکلات این میدان وجود دارد و از مالکان و متصرفان درخواست داریم در جهت تسریع فرآیند آزادسازی و واگذاری فضای تصرف‌شده با مجموعه سازمان میادین همکاری نمایند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم تصریح کرد: وضعیت بصری نامناسب میدان شهید مطهری و بافت فرسوده و ناایمن آن، نیازمند تعامل بیشتر و سرعت بخشیدن به فرآیند آزادسازی غرف باقی‌مانده بوده که نهایتاً اجرای پروژه‌هایی ازاین‌دست، سبب استفاده بهینه از فضای موجود و تبدیل آن به اماکن مطلوب و موردنیاز شهروندان خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه