English

رئیس کل دادگستری خوزستان عنوان کرد؛

رهایی ۴۱ نفر از قصاص نفس در خوزستان

رییس کل دادگستری استان خوزستان گفت: ۴۱ نفر از محکومان به قصاص در خوزستان، با تلاش و کوشش اعضای شورای حل اختلاف، ستاد صبر و همیاران صلح و همچنین با همت بلند اولیای دم در ۵ ماه نخست امسال، رهایی یافتند.

رهایی ۴۱ نفر از قصاص نفس در خوزستان
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی دادگستری خوزستان، علی دهقانی بیان کرد: از این تعداد، ۱۶ نفر در پویش "به عشق امام حسین (ع) می‌بخشم" ، از مجازات قصاص نجات یافتند. همچنین از ۵۶۹ زندانی آزاد شده از ابتدای امسال تاکنون، ۲۵۱ نفر از آنان با این پویش از زندان رها و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند که این امر نشان می‌دهد استان خوزستان در این پویش جایگاه خوبی در سطح کشور به خود اختصاص داده است.
 
وی افزود: در این مدت از ۹۶ هزار و ۴۸۷ فقره پرونده وارده به شوراهای حل اختلاف خوزستان، ۲۲ هزار و ۸۷ پرونده با تلاش و همت اعضای این شورا، منتهی به صلح و سازش شده است که از این تعداد، ۹ هزار و ۸۰۳ فقره پرونده در پویش "به عشق امام حسین (ع) می‌بخشم"، مختومه شده است.
 
دهقانی ادامه داد: اعضای شوراهای حل اختلاف، ستاد صبر و همیاران صلح خوزستان در این مدت در راستای پیشگیری از وقوع جرم و در اقدامی ارزشمند ۳۳ پرونده نزاع دسته جمعی و ۱۱ پرونده اختلاف مالی کلان را با صلح و سازش مختومه کردند.
 
وی گفت: اقدامات شوراهای حل اختلاف و ستاد صبر خوزستان با هدایت همکاران و مدیران قضایی مشهود و قابل تقدیر است و جا دارد از تمامی این عزیزان بابت فعالیت، زحمات و مجاهدت‌ آنان در زمینه اصلاح ذات البین و نیز مردم ولایی خوزستان که در همه امور به ویژه در زمینه حل اختلافات، رفع خصومت و ایجاد اصلاح ذات البین، صلح و ایجاد آرامش، پیشگام هستند و همچنین از اولیای دم و شکات خصوصی که با بزرگواری خود موجب شدند این سنت حسنه در استان تحقق و نهادینه گردد، تقدیر و تشکر شود.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی