English

به همت معاونت ارتباطات سیار مخابرات منطقه اصفهان انجام شد؛

بروزرسانی زیرساخت های همراه اول در روستای جوینان کاشان

با پیگیری مدیریت مخابرات کاشان و به همت معاونت ارتباطات سیار مخابرات منطقه اصفهان، زیرساخت های سایت همراه اول در روستای جوینان کاشان بروزرسانی شد.

بروزرسانی زیرساخت های همراه اول در روستای جوینان کاشان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، در راستای برقراری عدالت ارتباطی و ارتقاء ارتباطات روستایی، با بروزرسانی تجهیزات سایت BTS روستای جوینان، این سایت نیز به تکنولوژی 3G  مجهز گردید و موجبات افزایش کیفیت سرویس های همراه اول در این منطقه و کاهش نقاط کور فراهم شد.

نسل سوم شبکه تلفن همراه یا ۳جی (به انگلیسی3G) روشی برای انتقال اطلاعات در تلفن‌های همراه و سیستم‌های بدون سیم (wireless) می‌باشد. نسل سوم شبکه موبایل با رویکرد مولتی مدیا می‌باشد. ۳ جی برخلاف جی‌اس‌ام که نسلی برای انتقال صدا و اطلاعات بود، نسل سوم سرعت بالا برای انتقال چندرسانه‌ای را فراهم می‌سازد. در نسل سوم همه چیز در قالب اطلاعات رقومی (دیجیتال) منتقل می‌شود. با سرعت نسبتاً بالایی که در تلفن‌های نسل سوم پیش‌بینی شده‌است، امکاناتی از قبیل تلفن‌های تصویری بی‌سیم، با کیفیت مناسب مقدور خواهد بود.

اولین کشوری که از شبکه 3G به صورت گسترده و تجاری استفاده کرد، کشور ژاپن بود. در اولین روز ماه اکتبر سال ۲۰۰۱، بزرگ‌ترین شرکت مخابراتی ژاپن، ان‌تی‌تی دوکومو، خدمات مخابراتی خود را به نسل سوم مجهز کرد. از سال ۲۰۰۵، شبکه‌های نسل سوم ضریب نفوذ خود را افزایش داده‌اند، یکی از علل را می‌توان در پر شدن گنجایش نسل دوم شبکه‌های مخابراتی دانست. شبکه‌های نسل دوم برای انتقال اطلاعات صوتی با سرعت پایین طراحی شده‌است. از همین رو براساس نیازهای مشترکین به ارتباطات پر سرعت تر، این نسل وارد عمل شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه