English

وزش باد همراه گرد و غبار در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: وزش باد در برخی نقاط خراسان رضوی همراه با گرد و غبار خواهد بود و این پدیده در شهر‌های جنوبی استان از جمله تایباد و خواف شتاب بیشتری دارد.

وزش باد همراه گرد و غبار در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا مشیری نسب کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: هم اکنون پدیده وزش باد به خصوص در مناطق جنوب و جنوب شرقی استان غالب است.

مشیری نسب در ادامه این خبر اضافه کرد: وزش باد در برخی نقاط خراسان رضوی همراه با گرد و غبار خواهد بود و این پدیده در شهر‌های جنوبی استان از جمله تایباد و خواف شتاب بیشتری دارد.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: وزش باد با سرعت ۵۸ کیلومتر بر ساعت طی ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان تایباد به وقوع پیوست این پدیده تا پایان هفته در خراسان رضوی وجود دارد و از اوایل هفته آینده از میزان آن کاسته می‌شود.

وی در ادامه این اطلاع رسانی با اشاره به تغییرات آب و هوایی در استان خراسان رضوی یادآور شد و گفت: تحلیل‌های هواشناسی، تا پایان هفته تغییرات محسوسی در وضعیت آب و هوا ایجاد نخواهد شد.

مشیری نسب خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته قوچان و سرخس به ترتیب با پیشینه دمای ۸ و ۴۰ درجه خنک‌ترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده اند و کلانشهر مشهد نیز در گرم‌ترین ساعات با دمای ۳۵ درجه سلسیوس، تغییری نسبت به روز گذشته نداشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه