English

یعقوبعلی نظری:

تمام ظرفیت استان باید برای انتقال زائران حسینی بکار گرفته شود

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: همه ظرفیت‌های لازم برای انتقال زائران حسینی از مبدأ این استان به کار گرفته می‌شود و نیاز است تا کمبود‌های لازم در این خصوص با همکاری دیگر بخش‌های مختلف جبران شود.

تمام ظرفیت استان باید برای انتقال زائران حسینی بکار گرفته شود

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در سخنانی عنوان کرد: همه ظرفیت‌های لازم برای انتقال زائران حسینی از مبدأ این استان به کار گرفته می‌شود و نیاز است تا کمبود‌های لازم در این خصوص با همکاری دیگر بخش‌های مختلف جبران شود.

نظری این سخنان را در جلسه ویدئو کنفرانسی استانداران کشور در خصوص خدمات رسانی به زائران حسینی اظهار کرد و در ادامه سخنان خود اضافه کرد: تا کنون ۲۲۵ هزار نفر در خراسان رضوی به سامانه سماح مراجعه و ثبت نام خود را قطعی کرده اند.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به تجربه گذشته در استان پیش بینی می‌شود، رقم زائران حدود ۸۸۰ هزار نفر باشد و با توجه به ظرفیت‌های جاده ای، ریلی و هوایی باید بتوانیم از دیگر ظرفیت‌های ممکن برای انتقال این افراد اقدام شود.

وی همچنین با ارائه پیشنهاد‌هایی برای رفع مشکل ایاب و ذهاب زائران متذکر شد: این در حالی است که خراسان رضوی از طولانی‌ترین مسافت‌های کشوری برای حضور در راهپیمایی اربعین را داراست و با توجه به این که هم اکنون زائران بارگاه رضوی هم در مشهد حضور دارند، نباید حمل و نقل آن‌ها نیز دچار مشکل شود.

نظری در خاتمه سخنان خود خاطرنشان کرد: همچنین خراسان رضوی محل عبور اتباع افغانستان و پاکستان است که باید در موضوع حمل و نقل آنان را نیز لحاظ کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه