English

سیدکمال‌الدین میرجعفریان:

سرمایه‌گذاران در رویداد اردبیل ۲۰۲۳ محصولات خود را معرفی کنند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: سرمایه‌گذاران در حوزه های مختلف در رویداد اردبیل ۲۰۲۳ محصولات خود را معرفی کنند.

سرمایه‌گذاران در رویداد اردبیل ۲۰۲۳ محصولات خود را معرفی کنند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سیدکمال‌الدین میرجعفریان ، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در نشست هماهنگی رویداد اردبیل ۲۰۲۳ گفت: در بحث نرم‌افزاری، اطلاع‌رسانی و تولید محتوا برای معرفی استان اردبیل، باید به بهترین نحو عمل شود و سرمایه‌گذاران در حوزه‌های مختلف پای کار آمده و با استفاده از این فرصت، محصولات و تأسیسات خود را معرفی کنند.

وی افزود: برای معرفی فرا سرزمینی و در حوزه کشورهای عضو اکو هم برنامه‌ریزی‌ها انجام و با استفاده از ظرفیت وزارت خارجه و حضور در نمایشگاه‌های خارجی پیش‌رو، پتانسیل‌های استان معرفی شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل استفاده حداکثری از رویداد «اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو» را برای معرفی استان در سطح بین‌المللی ضروری دانست.

میرجعفریان می گوید: رویداد اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو » یک رویداد تاریخی و فرصتی منحصر به‌فرد برای اردبیل است که باید از ظرفیت‌های آن جهت معرفی استان در سطح بین‌المللی، حداکثر استفاده را انجام دهیم.

وی تصریح کرد: دستگاه‌ها و نهادهای مختلف همکاری کامل را برای برگزاری این رویداد داشته و حداکثر استفاده را از این فرصت پیش‌آمده در همه زمینه‌ها انجام دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه