English

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان:

قیمت هر کیلو مرغ در همدان ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان است

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان با اشاره به اینکه روز چهارشنبه گذشته حدود قیمت مرغ زنده با دو تا سه هزار تومان افزایش به ۴۳ تا ۴۵ هزار تومان رسید که همین موضوع باعث افزایش قیمت مرغ در بازار همدان شد، گفت: قیمت مصوب مرغ در حال حاضر ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان است.

قیمت هر کیلو مرغ در همدان 59 هزار و 800 تومان است

به گزارش خبرگزاری موج همدان، جواد عاشوری، رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان  با اشاره به اینکه روز چهارشنبه گذشته حدود قیمت مرغ زنده با دو تا سه هزار تومان افزایش به ۴۳ تا ۴۵ هزار تومان رسید که همین موضوع باعث افزایش قیمت مرغ در بازار همدان شد، گفت: قیمت مصوب مرغ در حال حاضر ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان است.

وی اظهار کرد: با توجه افزایش قیمت مرغ زنده در بازار قیمت مرغ افزایش پیدا کرده بود که با توزیع مرغ منجمد قیمت‌ها به روال عادی برگشت.

وی تصریح کرد: روز چهارشنبه گذشته حدود قیمت مرغ زنده با دو تا سه هزار تومان افزایش به ۴۳ تا ۴۵ هزار تومان رسید که همین موضوع باعث افزایش قیمت مرغ در بازار همدان شد.

وی با اشاره به تزریق ۳۰ تن مرغ منجمد در بازار، افزود:  به منظور کنترل بازار حدود ۳۰ تن مرغ منجمد با قیمت ۵۷-۵۹ هزار تومان در بازار همدان تزریق شد.

عاشوری با بیان اینکه تقاضای مرغ در بازار همدان معمولی است، یادآور شد: در حال حاضر وضعیت بازار مرغ خوب است و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

 رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان از کاهش قیمت مرغ در بازار خبرداد و گفت: قیمت مرغ که به ۶۴ هزار تومان رسیده بود، با توزیع مرغ منجمد به ۵۹ هزار تومان کاهش یافت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه