English

با صدور پیامی؛

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان هفته بانکداری اسلامی را تبریک گفت

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با صدور پیامی در هفته بانکداری اسلامی، از خدمات صندوق امداد ولایت و همراهی بانک ها در ارائه خدمات و تسهیلات بانکی به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت تقدیر کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان هفته بانکداری اسلامی را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، در پیامی ضمن گرامیداشت هفته بانکداری اسلامی ، از صندوق امداد ولایت و همراهی بانک ها در ارائه خدمات و پرداخت تسهیلات بانکی به جامعه هدف این نهاد، قدردانی کرد.

متن پیام مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان به شرح زیر است:

بسمه تعالی

فرارسیدن هفته بانکداری اسلامی؛ یادآور تصویب و اجرایی شدن «قانون عملیات بانکی بدون ربا» در نظام بانکی کشور است. قانونی که مسیر حرکت برای تحقق بانکداری اسلامی را ترسیم کرد تا به کمک این شیوه بانکداری، نخستین هدف نظام اقتصاد اسلامی را که عدالت اجتماعی است، تامین کند.

در راستای اجرای عملیات بانکی بدون ربا و احیای سنت حسنه قرض الحسنه، صندوق امداد ولایت با هدف بهبود شاخصه های اقتصادی نیازمندان از طریق کمک به اشتغال و رونق تولید در جامعه، در بدنه کمیته امداد شکل گرفت.

صندوق قرض الحسنه امداد ولایت برای خدمت به افراد نیازمند جامعه و گسترش عدالت اجتماعی نقش آفرینی می کند تا آنجا که می توان گفت؛ این صندوق، الگویی از بانکداری اسلامی است و با کمک به محرومان جامعه، گامی موثر برای توسعه کارآفرینی اجتماعی، کارگشایی و رفع مشکلات مددجویان، تعالی کرامت انسانی و برکت الهی در کسب ثروت حلال، برداشته است.

اینجانب فرصت را مغتنم شمرده و ضمن تبریک این مناسبت به کارکنان قرض الحسنه امداد ولایت، آحاد مردم و جامعه بانکی ایران اسلامی، از همراهی تمام بانک ها در ارائه خدمات و تسهیلات بانکی به جامعه هدف این نهاد حمایتی، قدردانی کرده و از درگاه خداوند منان خواستارم شما را در این راه هدایت و توفیق خدمت به مردم را بیش از پیش فراهم سازد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه