English

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان خبر داد:

افزایش ۲۵ درصدی حمایت نیکوکاران اصفهانی از دانش آموزان نیازمند

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان بیان داشت:با همراهی مردم نیک اندیش استان اصفهان، حمایت از دانش آموزان نیازمند نسبت به مدت مشابه سال قبل، 25 درصد افزایش داشت.

افزایش 25 درصدی حمایت نیکوکاران اصفهانی از دانش آموزان نیازمند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع با قدردانی از کمک های خیران و نیکوکاران بیان داشت: امسال در برنامه شور عاطفه ها بالغ بر 19 میلیارد تومان ، با مشارکت مردم شریف استان و خیراندیشان نیکوکار جمع آوری و میان دانش آموزان و دانشجویان نیازمند توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه امسال770پایگاه شور عاطفه ها در سراسر استان مستقر بود، ادامه داد: با مساعدت خیران 16 میلیارد و 500 میلیون تومان در قالب اهدای کالا شامل: لوازم التحریر، کتب کمک آموزشی و لوازم الکترونیکی، همچنین مبلغ 2 میلیارد و 500 میلیون تومان به صورت نقد جمع آوری شد.

زارع با بیان اینکه سال گذشته با توجه به تغییر شرایط تحصیلی از حضوری به مجازی، بیش از 4 هزار تبلت بین دانش آموزان و دانشجویان توزیع شد، افزود: در برنامه شور عاطفه ها، سال گذشته کمک های جمع آوری شده 15 میلیارد و 100 میلیون تومان بوده است که این رقم در سال جدید 25 درصد رشد داشته است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: نیکوکاران می توانند با مراجعه حضوری به دفاتر این اداره و مراکز نیکوکاری، کمک های نقدی و غیرنقدی خود را برای کمک به بهبود فضای تحصیلی دانش آموزان نیازمند، ارئه و یا از طریق شماره گیری کد دستوری #1*031*8877* هدایای نقدی خود را در کوتاهترین زمان ممکن بدست این عزیزان برسانند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه