English

مدیرکل کمیته امداد اصفهان اعلام کرد؛

اجرای طرح "همبازی" جهت دانش آموزان نیازمند در استان اصفهان

مدیرکل کمیته امداد اصفهان از اجرای طرح "همبازی" جهت کمک به دانش آموزان نیازمند با همکاری پست استان اصفهان خبر داد.

اجرای طرح "همبازی"  جهت دانش آموزان نیازمند در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع بیان داشت: با هدف جمع آوری هدایای دانش آموزان عزیز اصفهانی به همکلاسی های نیازمند خود طرح "هم بازی" در سراسر استان برپا می شود.

 وی افزود: امسال در روزهای نهم، دهم و یازدهم مهرماه پایگاه های ویژه‌ ای با همکاری اداره پست استان در قالب طرح "هم بازی" با هدف جمع آوری هدایای دانش‌آموزان اصفهانی به همکلاسی های نیازمند خود در سراسر استان برپا می شود.

زارع ادامه داد: بر اساس تفاهم نامه ای که با اداره پست در این زمینه منعقد شده است، مراکز پستی سراسر استان آماده دریافت هدایا و کمک های مردمی هستند.

این مقام مسئول گفت: پایگاه های سیار پستی ویژه ای نیز در این سه روز به منظور دسترسی آسان شهروندانی که فاصله محل اقامتشان با مراکز ثابت پستی زیاد است در سطح شهر اصفهان مستقر خواهند شد.

کریم زارع تاکید کرد: این اقلام پس از جمع آوری به دانش آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد اهدا می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان در ادامه با یادآوری اینکه برگزاری شور عاطفه های امسال از بیست و دوم شهریورماه آغاز شده و تا یازدهم مهرماه ادامه خواهد داشت، گفت: هم استانی های عزیز می توانند علاوه بر مشارکت در طرح هم بازی در سه روز پایانی شور عاطفه های امسال، کمک های نقدی خود را نیز با شماره گیری کد دستوری #1*031*8877*، تماس با 096887، مراجعه به پایگاه اینترنتی emdad.ir و واریز به کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران به دست دانش‌آموزان نیازمند برسانند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی