English

کریم زارع خبر داد:

توزیع ۱۵۰ هزار پرس عذای گرم بین مددجویان کمیته امداد در اصفهان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان ازتوزیع ۱۵۰ هزار پرس عذای گرم بین مددجویان کمیته امداد در اصفهان خبر داد.

توزیع ۱۵۰ هزار پرس عذای گرم بین مددجویان کمیته امداد در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع بیان داشت: با اجرای مرحله دوم رزمایش ایران همدل توسط کمیته امداد اصفهان ۱۵۰ هزار پرس غذای گرم در ایام عید غدیر بین مددجویان کمیته امداد اصفهان توزیع شد.

وی افزود: کمیته امداد اصفهان در مرحله اول این رزمایش با اجرای طرح اطعام مهدوی و مشارکت مردم نیکوکار استان موفق به توزیع بالغ بر ۵۰۰ هزار وعده غذای گرم و بیش از ۱۱۰ هزار سبد کالای اساسی به نیازمندان و مددجویان در ایام ماه مبارک رمضان شد.

زارع در تشریح برنامه این نهاد در مرحله دوم رزمایش ایران همدل، گفت: ارائه خدمات ویژه به نیازمندان و مددجویان، با توزیع بیش از ۱۵۰ هزار وعده غذای گرم در عید سعید غدیر خم آغاز شده است و با اجرای طرح بزرگ اطعام حسینی تا پایان ماه صفر دنبال خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: در طرح اطعام حسینی با همکاری نیکوکاران، خیران و عزاداران حسینی بخشی از نذورات و غذای طبخ شده در هیئات مذهبی به مددجویان تحت پوشش این نهاد اختصاص می یابد.

کریم زارع با اشاره به وضعیت خاص جامعه به دنبال همه گیری ویروس کرونا، گفت: در این شرایط که احتمالا مراسمات عزاداری با محدودیت و شرایط خاص برگزار شود، متولیان این هیئت ها می توانند نذورات خود را به نیازمندان به ویژه مددجویان کمیته امداد اختصاص دهند.

مدیرکل کمیته امداد  استان اصفهان گفت: همشهریان عزیز می توانند جهت هماهنگی برای اهدای نذورات خود از سراسر استان و در همه ساعات شبانه روز با شماره ۰۹۱۳۰۷۸۸۰۰۱ تماس گرفته و یا وجوه نقد خود را به یکی از روش های زیر به دست نیازمندان برسانند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه