English

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان خبر داد:

کمک ۳۸ میلیاردی به دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد در اصفهان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان از کمک ۳۸ میلیاردی به دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد در اصفهان در آستانه سال تحصیلی جدید خبر داد.

کمک ۳۸ میلیاردی به دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد در اصفهان

 به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع بیان داشت: در آستانه سال تحصیلی جدید هزار و ۸۲۹ دانش آموز نیازمند تحت حمایت کمیته امداد اصفهان از بسته لوازم التحریر و کمک هزینه آموزشی به ارزش ۳۸ میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال بهره‌مند می‌شوند.

وی در تشریح جزئیات کمک های اهدایی به فرزندان خانوارهای تحت حمایت برای شروع سال تحصیلی، گفت:  ۳۳ میلیارد ریال از مبلغ فوق به ۱۵۰۰۰ دانش آموز در مقاطع تحصیلی ابتدایی اول، ابتدایی دوم و متوسطه اول در قالب بسته لوازم التحریر به ارزش ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال و شامل کوله پشتی، جامدادی، دفتر، خودکار، مداد و سایر لوازم التحریر اهدا می شود.

این مقام مسئول افزود: بیش از پنج میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال نیز در قالب کمک هزینه نقدی یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریالی به ۳۸۲۹ دانش آموز تحت حمایت مقطع تحصیلی متوسطه دوم پرداخت می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به مشکلاتی که همه‌گیری ویروس کرونا برای خانواده های نیازمند ایجاد کرده است، گفت: هر ساله جشن عاطفه ها در ابتدای سال تحصیلی برپا می‌شد که متاسفانه امسال این امکان به کیفیت سال های گذشته وجود ندارد

وی ادامه داد: از طرفی دیگر مخارج جدید مربوط به آموزش الکترونیکی و سایر هزینه های تحصیلی دانش آموزان افزایش چشمگیری داشته و کمک به فرزندان خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد برای شروع آبرومندانه سال تحصیلی بدون مشارکت مردم میسر نخواهد بود.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان همچنین گفت: کمک یاد شده تاکنون و بر اساس امکانات و منابع موجود فراهم شده است و در صورت مشارکت مردم و خیران نیک اندیش می‌توان مبالغ و اقلام اهدایی را افزایش داد.

زارع در تشریح روش های موجود برای مشارکت در این امر خداپسندانه، گفت: دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد در سراسر استان آماده دریافت کمک های مردم در این زمینه هستند؛ همچنین روش های الکترونیکی از جمله کد دستوری #۰۳۱*۸۸۷۷* ، پایگاه اینترنتی emdad.ir شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز در اختیار نیک اندیشان و نیکوکاران اصفهانی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه