English

جعفر شمس:

امسال بیش از ۵ هزار پروانه برای رانندگان درون شهری مشهد صادر شد

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری مشهد بیان کرد: همچنین تاکنون ۶ هزار و ۷۷۱ مورد پروانه فعالیت به خودرو‌های باری درون شهری اختصاص یافته که سه هزار و ۱۰۷ مورد آن برای اولین بار صادر شده است.

امسال بیش از ۵ هزار پروانه برای رانندگان درون شهری مشهد صادر شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، جعفر شمس مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار درون شهری شهرداری مشهد در خبری اعلام کرد: فعالیت بدون مجوز خودرو‌های باری درون شهری بیشترین تخلف صورت گرفته در این حوزه است.

شمس در ادامه این خبر تصریح کرد: طبق قانون، فعالیت در زمینه حمل‌ونقل بار درون شهری همچون هر کسب و کار دیگری نیازمند داشتن مجوز‌ها و پروانه‌های لازم است که این اقدام با هدف ساماندهی بهتر و نظارت بیشتر فعالیت‌های این حوزه انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری مشهد همچنین اضافه کرد: صدور پروانه فعالیت و اشتغال برای خودرو‌های حمل‌ونقل باری درون شهری و نظارت در این حوزه در حیطه وظایف این سازمان است

وی در ادامه با اشاره به تعداد پروانه های صادر شده: برهمین اساس از ابتدای سال تاکنون پنج هزار و ۱۳۴ پروانه اشتغال برای رانندگان ناوگان باری درون شهری صادر شده که دو هزار و ۳۲۸ مورد آن جدید بوده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار درون شهری شهرداری تاکید کرد: همچنین ۶ هزار و ۷۷۱ مورد پروانه فعالیت به خودرو‌های باری درون شهری اختصاص یافته که سه هزار و ۱۰۷ مورد آن برای اولین بار صادر شده که این اعداد نسبت به ایام مشابه سال گذشته ۱۷ درصد افزایش داشته است.

وی در ادامه سخنان خود یادآور شد: توقف خودرو‌های باری در حاشیه معابر شهری و توقف خودرو‌های شخصی در ایستگاه‌های تخلیه بار از جمله تخلفات رایج حوزه حمل و نقل بار درون شهری است.

شمس در خاتمه این اطلاع رسانی خاطرنشان شد: باتوجه به اهمیت موضوع گشت‌های نظارت و بازرسی سازمان با همکاری پلیس راهور بصورت شبانه روزی درحال فعالیت هستند تا شاهد تخلفات کمتری در این حوزه باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه