English

نگار سریع‌الاطلاق:

اولین مجتمع خدمات گردشگری سلامت در اردبیل احداث می شود

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از احداث اولین مجتمع خدمات گردشگری سلامت در شهر اردبیل خبر داد.

اولین مجتمع خدمات گردشگری سلامت در اردبیل احداث می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، نگار سریع‌الاطلاق ، معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در ششمین جلسه کمیته فنی سرمایه‌گذاری گردشگری گفت: بعد از جلسات متعدد کارشناسی اولین طرح گردشگری سلامت به منظور احداث مجتمع خدمات گردشگری سلامت در کمیته فنی مورد بررسی و موافقت قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اولویت‌های جذب سرمایه‌گذاری در استان و نگاه ویژه به گردشگری سلامت و پزشکی این طرح مورد بررسی قرار گرفت که با همت جمعی از متخصصان و پزشکان استان با حجم سرمایه‌گذاری 790 میلیارد ریالی و اشتغال‌زایی 250 نفری احداث می‌شود.

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل می گوید: در طراحی این مجتمع خدمات گردشگری سلامت فضاهایی از قبیل کلینیک تخصصی ناباروری، کلینیک تخصصی طب سنتی، واحدهای اقامتی به منظور ارائه خدمات قبل و بعد از درمان، بازارچه و نمایشگاه محصولات بومی و صنایع‌دستی، معرفی جاذبه‌های گردشگری استان و فضاهای پذیرایی و خدماتی مورد نیاز پیش‌بینی شده است.

سریع الاطلاق ادامه داد: با توجه به ارزیابی‌های انجام شده یکی از فرصت‌های مهم سرمایه‌گذاری در استان به دلیل داشتن مرز مشترک با جمهوری آذربایجان، سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری سلامت و ارائه خدمات به همراهان بیماران است.

همچنین در این جلسه طرح احداث دو اقامتگاه سنتی با حجم سرمایه‌گذاری 130 میلیارد ریال و اشتغال‌زایی 20 نفر نیز بررسی شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه