English

افتتاح شرکت آرسا مهر صنعت بیجار

همزمان با هفته دولت، شرکت تولیدمس آرسا مهرصنعت با ظرفیت 800تن در سال افتتاح شد.

افتتاح شرکت آرسا مهر صنعت بیجار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از بیجار همزمان با چهارمین روز از هفته دولت با حضور معاون امنیتی سیاسی استاندار، فرماندار بیجار نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه شهرستان وجمعی از اعضای شورای اداری شرکت تولید مس آرسا مهر صنعت  دیارگروس افتتاح شد.

حسن اکبری مدیر کارخانه درخصوص جزئیات این طرح گفت: این کارخانه که با اعتباربیش  از 15 میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی  افتتاح شد ودر فاز اول قادر به تولید سالانه 350 تن ورق مسی است.

وی بیان کرد: مجموعه ورق مسی شهرستان در زمینی به مساحت دوهزار متر ایجاد شده که از این مقدار هزار متر بصورت سوله بوده و الباقی تجهیزات در فضای محوطه می باشد.

مدیر آرسا مهر صنعت در خصوص  اشتغالزایی این طرح گفت : این طرح در سه فاز برنامه ریزی شده ودر فاز اول  15 نفر در این مجتمع مشغول به کار  شده اند.

اکبری افزود: این پروژه کار بزرگی است که با تحمل سختی‌های فراوان آماده بهره برداری شده و امیدواریم از مزایای آن مردم منطقه نیز برخوردار شوند.

وی اضافه کرد: این پروژه از سال 96 استارت خوردن ودر شهریور 1401 با ظرفیت 800 تن برنامه ریزی شده که در حال حاضر با 350 تن ظرفیت تولید در سال مشغول به کار است.

اکبری در خصوص ظرفیت تولید مجتمع گفت : این مجتمع در حال حاضر نیاز بازار داخلی را مرتفع می کند ودرآینده هم زمینه صادرات را فراهم خواهد کرد.

وی در پایان از مسئولین خواست راه را برای سرمایه گذاری بخش خصوصی تسهیل نموده وبازوی کمکی سرمایه گذاران باشند.

سیده الهه برجی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه