English

همزمان با هفته دولت؛

افتتاح ۲۶ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان بیجار

با آغاز هفته دولت و با حضور مسئولین شهرستان بیجار تعداد 26 طرح در قالب 40 پروژه برای انجام خدمت رسانی بخ بهره برداری رسید.

افتتاح 26 طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان بیجار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، با حضور مسئولین شهرستان بیجار تعدادی از پروژه های این شهرستان به بهره برداری رسید.

پروژه صنعتی تولید خرپای فولادی، تولید گرانول از لاستیک و تولید بست فلزی با اعتباری بیش از ۱۷ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال و اشتغالزایی حدود ۱۸ نفر روز شنبه در بیجار به مرحله بهره برداری رسید.

پروژه های تولید خرپا فولادی با ۶ میلیارد ریال و اشتغالزایی چهار نفر، پروژه تولید گرانول از لاستیک ضایعاتی با اعتباری بیش از پنج میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال و اشتغالزای چهار نفر و پروژه تولید، بست فلزی (قطعات خودرو) با اعتباری بیش از ۶ میلیارد ریال و اشتغال چهار نفر و نیز حمایت مالی از پروژه تولید یونولیت با اعتباری بیش از سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با اشتغالزایی ۲ نفر از جمله طرح افتتاح شده بیجار در نخستین روز از هفته دولت است.

هفته دولت امسال ۲۶ طرح در قالب ۴۰ پروژه با اعتبار ۲۱۰ میلیارد ریال در حوزه های اقتصادی و عمرانی و گاز کشی و خیابان کشی و تک خوانی برق و برقرسانی به واحدهای صنعتی و روستاها و یک باب مدرسه و جابجایی روستای قورت دره در شهرستان بیجار به بهره برداری می‌رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه