English

هم‌زمان با چهارمین روز هفته دولت؛

۱۴ طرح عمرانی، رفاهی و صنعتی در گیلانغرب به بهره‌برداری رسید

هم‌زمان با چهارمین روز از هفته دولت با حضور مسئولان محلی 14 طرح عمرانی، رفاهی و صنعتی در شهرستان گیلانغرب به بهره‌برداری رسید.

 14 طرح عمرانی، رفاهی و صنعتی در گیلانغرب به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، فرماندار گیلانغرب در آیین بهره‌برداری طرح‌های عمرانی و رفاهی در این شهرستان، با بزرگداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت، گفت: برای اجرای طرح‌های عمرانی، رفاهی و صنعتی گرامیداشت هفته دولت با اشتغال‌زایی 36 تن درمجموع 65 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

کوروش محمودیان، این طرح‌ها را شامل چهار طرح بهسازی معابر و روکش آسفالت شهرک‌های انتظامی، بهزیستی، سراب و شهید رجایی با حجم 70 هزار مترمربع، کلینیک مددکاری بهزیستی، واحد تولیدی شن و ماسه تنگه حاجیان با تولید 100 هزار تن در سال، واحد تولیدی پودر بیتومین رویبان با تولید سالیانه 10 هزار تن، نیروگاه خورشیدی در قیطول مرجان و افتتاح 200 واحد مسکونی مددجویان زیرپوشش کمیته امداد در روستاهای دهستان حومه و مرجان گمار از توابع این شهرستان گیلانغرب بیان کرد.

وی هفته دولت را فرصت مطلوبی برای بیان دستاوردها و خدمات ارائه‌شده دولت به مردم بیان کرد و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با اتخاذ راهکار درست و اصولی از منابع و ظرفیت‌های موجود برای ارائه خدمت به مردم استفاده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی