English

از ابتدای شهریورماه؛

تشدید نظارت‌ بر بازار هرمزگان

مدیر بازرسی و نظارت جهاد کشاورزی استان هرمزگان گفت: از ابتدای شهریورماه طرح تشدید نظارت بر بازارهای هرمزگان اجرا و تا پایان ماه جاری ادامه خواهد داشت.

تشدید نظارت‌ بر بازار هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «سیروس بشیر زاده» مدیر بازرسی و نظارت جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: از ابتدای شهریورماه سال جاری، طرح تشدید نظارت بر بازارهای هرمزگان درحال اجراست و به مدت یک‌ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: به همین منظور گشت‌های مشترک با مشارکت نماینده تعزیرات حکومتی، جهادکشاورزی، نماینده دادستان پیش‌بینی شده است.

مدیر بازرسی و نظارت جهاد کشاورزی هرمزگان عنوان کرد: در زمان اجرای این طرح، بازرسی از واحد‌های صنفی عرضه کننده کالاهای شامل تنظیم بازار و محصولات کشاورزی و صنایع وابسته از قبیل واحداهای صنفی قصابی، مرغ فروشی، میوه فروشی و سوپر مارکت ها در زمان یاد شده تشدید می‌شود و نظارت بیشتری خواهند شد.

بشیر زاده ابراز داشت: در نخستین بازرسی از میوه‌فروشی‌های سطح شهر بندرعباس توسط بازرسان جهاد کشاورزی هرمزگان، 6 واحد متخلف پلمب شدند و تذکرهایی نیز در این زمینه به صاحبان این صنف داده شد.

بیشتر بخوانید:

بهره برداری از 28 طرح کشاورزی هرمزگان در شش ماه

وی اذعان داشت: طرح تشدید نظارت بر بازارها تا پایان شهریورماه ادامه دارد.

مدیر بازرسی و نظارت جهاد کشاورزی هرمزگان عنوان کرد: تمامی واحدهای صنفی موظف به نصب قیمت کالا و نرخ‌نامه در معرض دید عموم هستند و شهروندان محترم می‌توانند هرگونه تخلف اقتصادی نظیر گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم نصب قیمت، عدم صدور صورتحساب و ... را از طریق سامانه www.۱۲۴.ir و یا تلفن ۱۲۴ گزارش کنند تا در سریع‌ترین زمان ممکن رسیدگی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی