English

عباس مویدی مطرح کرد؛

بهره برداری از ۲۸ طرح کشاورزی هرمزگان در شش ماه

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان گفت: در شش ماهه گذشته 28طرح اقتصادی در حوزه جهادکشاورزی به استانداری هرمزگان تحویل داده شده است.

بهره برداری از 28 طرح کشاورزی هرمزگان در شش ماه

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عباس مویدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان اظهار داشت: با توجه به افزایش حجم فعالیت هایمان در مجموعه جهاد کشاورزی هرمزگان، تلاشمان بر این است که جلسات متعددی را با اصحاب رسانه برگزار کنیم تا آنان هم با دانش های نوین و پدیده های جدید در صنایع کشاورزی آشنایی بیشتری پیدا کنند.

وی درحاشیه بازدید خبرنگاران از شهرک صنعتی گمبرون بندرعباس به مناسب فرارسیدن هفته دولت و بزرگداشت روز خبرنگار، گفت: قصد داریم در راستای فعالیت های جهاد کشاورزی «اتاق شیشه ای» را تشکیل دهیم تا شرایط مساعدی برای ارتقاء در سطح کیفی برنامه هایمان با رسانه ها فراهم شود.

مویدی با ابراز گلایه از کارکرد مجموعه پیشین روابط عمومی این سازمان، ابراز داشت: با هیچ احدی تعارف ندارم اگر به این نتیجه برسم که پرسنلی وظایف محوله خویش را به درستی انجام نمی دهد باید منتظر تغییر باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان در پایان سخنانش ابراز داشت: تاکنون 28طرح اقتصادی در حوزه جهادکشاورزی به استانداری هرمزگان تحویل داده شده و همچنین در رابطه با نوغانداری«تولید ابریشم»، ارتقاء صنعت نساجی، کشت علوفه و برنج با آب شور با همکاری دانشگاه تهران در این زمینه پروژه تحقیقاتی انجام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه