English

اکبر بهنام جو:

طرح های مختلف صنعتی، کشاورزی و خدماتی در اردبیل به بهره برداری می رسد

استاندار اردبیل گفت: طرح های مختلف صنعتی ، کشاورزی و خدماتی در نیمه اول سالجاری به بهره برداری می رسد.

طرح های مختلف صنعتی، کشاورزی و خدماتی در اردبیل به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، اکبر بهنام جو ، استاندار اردبیل در جلسه بررسی طرح های در دست اجرای حوزه کشاورزی، صمت و  گردشگری گفت: برای اجرای این طرح ها که در نقاط مختلف استان هستند ،تسهیلات مختلفی از محل های مختلف جذب شده است. 

وی بیان کرد: ۱۶۸ طرح در حوزه کشاورزی در سطح استان اجرا شده که شامل واحدهای تولید دامی، گلخانه سیفی جات و پرورش گل و باغداری است.

استاندار اردبیل اظهار کرد: ۳۸  طرح نیز در حوزه میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری اجرا شده که در نیمه اول سالجاری بهره برداری می شود.

بهنام جو با اشاره به طرح های صنعتی اجرا شده در استان در سال های اخیر ،گفت: برخی طرح های صنعتی از جمله واحد کامیون سازی ، تولید شیرآلات و لاستیک از جمله طرح های صنعتی برتر در سطح کشور هستند.

وی از اجرای ۱۵۰ طرح صنعتی و تولیدی در استان خبر داد و افزود: این طرح ها که در بخش های مختلف صنعتی و تولیدی اجرا شده ، در نیمه اول سالجاری به بهره برداری می رسد.

استاندار اردبیل میزان سرمایه گذاری انجام شده برای اجرای  طرح های کشاورزی، صنعتی و گردشگری  را بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در قالب این طرح ها بیش از چهار هزار نفر در حوزه های مختلف مشغول کار می شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه