English

با توجه به وجود ظرفیت های بالا دانش بنیان ها در کرمانشاه؛،

امسال دفتر توسعه صادرات شرکت های دانش بنیان کرمانشاه راه اندازی می گردد

رئیس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه با تأکید بر وجود ظرفیت های بالای کرمانشاه در تولید محصولات صادرات محور دانش بنیان کرمانشاه، گفت: تا پایان سال جاری دفتر توسعه صادرات پارک علم و فناوری کرمانشاه راه اندازی می گردد.

امسال دفتر توسعه صادرات شرکت های دانش بنیان کرمانشاه راه اندازی می گردد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، سیامک آزادی در نشست خبری نمایشگاه دستاوردهای شرکت های دانش بنیان کرمانشاه، توان بالای محصولات صادرات محور شرکت های دانش بنیان کرمانشاه را بین المللی و حتی در کشورهای

 حوزه خلیج فارس عنوان کرد و ابراز داشت: دفتر توسعه صادرات شرکت های دانش بنیان کرمانشاه به جهت مشاوره در خصوص بازارهای جهانی و محصولات مورد نیاز آنها ایجاد خواهد شد.

 

رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه از ورود فناوری کرمانشاه به مرحله جدید حمایت از شرکت های دانش بنیان استان خبر داد و افزود: ورود به این دوره جدید نوید بخش اثرگذاری این شرکتها بر اقتصاد دانش بنیان استان و کشور خواهد بود.

آزادی گفت: در حال حاضر ۲۰۲۲ نفر در قالب هسته ها و واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان استان مشغول به کار هستند و عمده آنها را فارغ التحصیلان دانشگاهی تشکیل می دهند.

وی افزود: طبق آمارها، وضعیت بیکاری در فارغ التحصیلان دانشگاهی بیش از سایر گروه های جامعه است و قطعا توسعه شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور می تواند نقش موثری در رفع این معضل و ایجاد اشتغال برای این گروه از جامعه داشته باشد.  

راه اندازی ۵۰ هکتاری شهرک فناوری پارک علم و فناوری کرمانشاه در آینده نزدیک

رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه با اشاره به لزوم توسعه زیرساخت های پارک علم و فناوری کرمانشاه جهت حمایت بیشتر و بهتر از شرکت های زیرمجموعه گفت: در همین راستا راه اندازی «شهرک فناوری پارک علم و فناوری کرمانشاه» را در دستور کار داریم.

وی افزود: این شهرک در ۵۰ هکتار از اراضی پارک احداث خواهد شد و برای تکمیل زیرساخت های آن در سفر هیات دولت به استان مقرر شد ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار در اختیار پارک قرار گیرد.

آزادی گفت: به محض دریافت این اعتبار احداث زیرساخت های این شهرک شروع می شود و امیدواریم بتوانیم هرچه سریعتر زمینه را برای استقرار واحدهای کارگاهی و صنعتی شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک فراهم کنیم.

حضور ۶۰ شرکت دانش بنیان کرمانشاه در نمایشگاه  

رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه در خصوص دستاوردهای نمایشگاه دستاوردهای شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری کرمانشاه اظهار داشت: نمایشگاه از۵ تا ۹ شهریور ماه سال جاری با حضور ۶۰ شرکت دانش بنیان نسبت به عرضه بیش از ۱۵۰ محصول فناورانه اقدام نموده اند.

آزادی هدف مهم از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی مدیران و کارشناسان بخش دولتی با این دستاوردها و معرفی این محصولات فناورانه عنوان کرد و افزود: خوشبختانه این هدف محقق شده و تاکنون چند مورد توافقات اولیه جهت همکاری شرکت های دانش بنیان با بخش های دولتی صورت گرفته است.

رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه از برگزاری ۱۰ پنل تخصصی در حاشیه این نمایشگاه هم خبر داد و افزود: در این پنل ها که با حضور مدیران و کارشناسان بخش های دولتی برگزار می شود، شرکت های حاضر نیازمندی ها، مشکلات و چالش های خود را مطرح می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه