English

آیت الله رییسی به مدیران اولتیماتوم داد؛

جای مدیران ناکارآمد در دولت سیزدهم نیست

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه در همه استان‌ها باید استفاده از نیروهای انقلابی و کارآمد در دستور کار قرار گیرد، گفت: هر کسی که با نگاه تحول‌گرایانه در ساختار اداره کشور، سازگاری ندارد کنار گذاشته شود. نباید معطل افرادی باشیم که اهل تحول نیستند.

جای مدیران ناکارآمد در دولت سیزدهم نیست

به گزارش خبرگزاری موج، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی عصر پنج‌شنبه در دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و نخبگان استان کرمانشاه، با تاکید بر ضرورت بهره‌گیری صحیح از ظرفیت نخبگان در کشور، افزود: ارتباط بین دولت با جامعه و نخبگان باید دائمی و مستمر باشد.

رئیس جمهور با اشاره به ایستادگی مردم کرمانشاه در مقابل جریان نفاق، گفت: سوابق مجاهدات و ایثارگری‌های مردم این استان جزو نقاط درخشان تاریخ این مرز و بوم است و هیچ گاه نباید فراموش شود.

آیت الله رئیسی با اشاره بر ضرورت برنامه‌ریزی صحیح برای غلبه بر مشکلات مردم استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: واقعاً انسان دوست ندارد مشکلاتی همچون حاشیه‌نشینی که برای سال‌های گذشته است را در این شهر ببیند.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت یاد شهید حاج قاسم سلیمانی به محوریت اصل «ما می‌توانیم» در دولت اشاره کرد و گفت: معتقدیم به دست توانای شما نخبگان بسیاری از کارها انجام‌شدنی است. باید به مردم میدان داده شود. پیشرفت کشور در بسیاری از حوزه‌ها مرهون حضور و اراده مردم و نخبگان است.

وی با اشاره به مشکل اشتغال در استان کرمانشاه، گفت: باید در این استان یک قرارگاه برای ایجاد اشتغال تشکیل شود؛ جوانان در این منطقه نباید احساس بیکاری کنند. حل این مشکل نیازمند اراده است.

رئیس جمهور افزود: در بسیاری از نظرسنجی‌ها امید به توانایی و کارآمدی دولت برای حل مشکلات وجود دارد و دولت مصمم است با عملکرد تحول‌گرایانه و جهادی از این امید پاسداری کند.

آیت‌الله رئیسی با اشاره به معطل ماندن پروژه‌های نیمه‌تمام در بسیاری از مناطق کشور، اظهار داشت: پروژه‌های نیمه تمام مردم را غصه دار کرده است. باید کار واقعی شکل گیرد و مردم ببینند گره‌ای از مشکلات آنان باز شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه