English

ظهر امروز صورت گرفت؛

نشست مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با مدیرعامل پتروشیمی ایلام

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با سید غلامحسین گرشاسبی مدیرعامل جدید پتروشیمی ایلام دیدار و گفتگو کردند.

نشست مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با مدیرعامل پتروشیمی ایلام

به‌گزارش خبرگزاری موج ایلام، جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در این نشست ضمن تبریک انتصاب و آرزوی توفیق در دوران مسئولیت، اظهار داشت: یکی از توفیقاتی که از سوی خداوند متعال به انسان عطا می گردد، توفیق مدیریت در نظام جمهوری اسلامی است.

وی با تقدیر از تلاش های مجموعه پتروشیمی در جهت توسعه و پیشرفت کشور، افزود: همانگونه که رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی از کشور دفاع کردند، امروز نیز که در جنگ اقتصادی قرار داریم، حوزه وزارت نفت و پتروشیمی در راه توسعه کشور نقش آفرینی می کنند.

مدیرکل بنیاد شهید استان ایلام پاسداشت خون پاک شهدا را رسالت بنیاد دانست و گفت: همواره وظیفه خود می دانیم که جهت تقدیر از زحمات مدیرانی که در جهت پیشبرد اهداف نظام تلاش می کنند به دیدار آنها برویم.

اسدی در ادامه گفت: امیدواریم که در دوران مسئولیت جدید نیز در خصوص تبدیل وضعیت، بکارگیری و ارتقا جایگاه شغلی ایثارگران اقدامات موثری انجام گیرد، چرا که جامعه معزز ایثارگری در هر مجموعه ای که حضور داشته باشند، جزء مطمئن‌ترین افراد آن مجموعه خواهند بود.

وی در پایان خاطر نشان ساخت: امیدواریم با بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری، در مسیر نورانی که شهدا و ایثارگران برای همه ما ترسیم نموده اند بتوانیم پیش برویم.

سید غلامحسین گرشاسبی مدیرعامل پتروشیمی ایلام نیز در این نشست ضمن بیان فعالیت ها و  پتروشیمی، به منزلت ایثارگران در جامعه اشاره کرد و گفت: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از جایگاه بسیار والایی در جامعه برخوردارند.

لازم به ذکر است که در این دیدار صمد سلطان زاده سرپرست معاونت تعاون و امور اجتماعی بنیاد استان، اصغر داراب پور رئیس حراست بنیاد استان و جمعی دیگر از مسئولان نیز حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه