English

استاندار کرمانشاه:

کرمانشاه، استان وحدت و همدلی است

استاندار کرمانشاه گفت: کرمانشاهی ها با قومیت ها و مذاهب مختلف سالیان درازی است که با برادی و وحدت در کنار هم به خوبی زندگی می کنند و این ویژگی ممتاز باید به همگان معرفی شود.

کرمانشاه، استان وحدت و همدلی است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، بهمن امیری مقدم، استاندار کرمانشاه در آیین تجلیل از خانواده های معظم شهدای عملیات مرصاد، آزادگان سرافراز و اصحاب رسانه با حضور سید محمد حسینی معاون رئیس جمهور در امور مجلس، مجتبی بخشی پور نماینده مجلس شورای اسلامی برگزار شد عنوان کرد: مردم مقاوم کرمانشاه در دوران دفاع مقدس علاوه بر فرستادن فرزندان خود به جبهه ها، به صورت خانوادگی هم در برابر دشمن به دفاع برخواستند.

وی در ادامه با تجلیل از تلاش های خبرنگاران در راستای توسعه استان، عنوان کرد: انتظار داریم خبرنگاران کارشان را با صحت، دقت و سرعت انجام دهند و کرمانشاه زیبا را به خوبی به همگان معرفی کنند.

امیری مقدم ایجاد اشتغال را اولویت اول مدیریت ارشد استان دانست و گفت: هر مدیری که دغدغه شغل جوانان را نداشته باشد در واقع مدیر دولت دکتر رئیسی نیست و در این استان جایی ندارد

وی همچنین عنوان کرد: متاسفانه فرهنگ کار نکردن در بین برخی اقشار تبدیل به یک معضل برای توسعه کرمانشاه شده است که باید همه برای تغییر آن تلاش کنیم.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: در سفر رئیس جمهوری بیش از ۳۳ هزار میلیارد تومان مصوب شد و با کمک این تسهیلات قصد داریم پروژه های دارای بیش از 50 درصد پیشرفت را به اتمام برسانیم و همچنین به تامین مالی پروژه های اقتصادی و اشتغال زا کمک کنیم.

وی از پیگیری های مدیریت ارشد استان برای ایجاد اداره کل مستقل راه آهن در کرمانشاه خبر داد و گفت: راه آهن کرمانشاه اکنون زیرمجموعه راه آهن ملایر است و باید این استان صاحب اداره کل مستقل شود.

بهمن امیری مقدم تاکید کرد: پروژه راه آهن کرمانشاه به خسروی باید به عنوان یک اولویت مهم در حوزه ریلی کرمانشاه هرچه سریع تر به اتمام برسد.

وی عنوان کرد: هر نماینده و مسوولی که با پیگیری های خود برای جوانان این استان اشتغال ایجاد کند برای ما قابل تقدیر و تحسین است.

استاندار کرمانشاه افزود: در دیدار با وزیر نفت موضوع پروژه های پتروپالایش سیروان گیلانغرب، پتروشیمی اسلام آباد و پتروشیمی های کنگاور، روانسر و سنقر را پیگیری کردیم و امیدواریم با راه اندازی این پروژه ها بتوانیم برای جوانان مان شغل ایجاد کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه