English

کامیار ثقفی:

خانواده‌های شهدا، ایثارگران و آزادگان از ستون‌های اصلی نظامند

قائم مقام رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: جامعه از ایثارگران انتظار دارند در تمامی صحنه‌ها پیشتاز و حاضر باشند که تاکنون نیز همین‌گونه بوده است.

خانواده‌های شهدا، ایثارگران و آزادگان از ستون‌های اصلی نظامند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، کامیار ثقفی قائم مقام رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در خبری اعلام کرد: خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان یکی از ستون‌های اصلی نظام هستند و زندگی و فعالیت ما باید متناسب با سبک زندگی اسلامی و شهدایی باشد.

ثقفی این سخنان را در آیین معارفه مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی اظهار کرد و ادامه داد: جامعه از ایثارگران انتظار دارند در تمامی صحنه‌ها پیشتاز و حاضر باشند که تاکنون نیز همین‌گونه بوده است.

قائم مقام رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: راه منحصر به فرد تحول، بهره‌مندی از جوانان مؤمن متعهد انقلاب ی است و باید با به‌کارگیری شیوه‌های نو، کار‌های جهادی با رویکرد جدید انجام شود تا حرکت در مسیر انقلاب پویا و فعال شود.

وی متذکر شد: در کنار همه توفیقاتی که در جمهوری اسلامی داشتیم و در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از آن به عنوان عظمت نام برده شده، عقب‌ماندگی‌هایی هم وجود دارد و بخش‌هایی از کار مانده که نیاز است برای آن کار شود.

ثقفی یادآور شد: بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با جامعه هدفی افزون بر ۳۱۶ هزار نفر، ۱۷ هزار و ۳۳۵ شهید، ۵۰ هزار و ۹۹۱ جانباز و سه هزار و ۳۹۵ آزاده در راه تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و حفظ تمامیت ارضی کشور تقدیم کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه