English

فرهاد سبحانی خبر داد؛

افتتاح ۵۴ پروژه عمرانی بنیاد مسکن استان اردبیل

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: امسال همزمان با هفته دولت ۵۴ پروژه عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل به بهره برداری رسید.

افتتاح ۵۴ پروژه عمرانی بنیاد مسکن استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، فرهاد سبحانی ، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه همزمان با هفته دولت ۵۴ پروژه عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل به بهره برداری رسید، گفت: بیشتر این پروژه‌ها در قالب عملیات زیرسازی و آسفالت معابر عمومی ۳۶ روستا در سطح استان اردبیل به مساحت بیش از ۱۸۰ هزار مترمربع از محل اعتبارات ملی، استانی، اجرا شده است.

وی افزود: این پروژه‌ها با مشارکت دهیاری‌ها در روستاهای استان به پایان رسیده و در طول هفته با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در اختیار اهالی قرار گرفت.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل می گوید: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با ادامه روند آسفالت‌ریزی در روستاهای استان اردبیل تا پایان سال این عدد به بیش از ۶۰۰ هزار متر مربع خواهد رسید که نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشمگیری خواهد داشت.

سبحانی ادامه داد: احداث مسکن محرومین نیز تمامی ۳ هزار واحد سهمیه استان اردبیل با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری کامل رسیده و در ادامه این روند طی تفاهم نامه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بنیاد مستضعفان از مجموع ۶۹۵ سهمیه ابلاغی استان اردبیل ۲۱۰ واحد مسکونی آماده بهره برداری می‌باشد.

وی در ادامه از شروع عملیات اجرایی ساخت ۲ هزار واحد مسکونی تحت عنوان پروژه نهضت ملی مسکن در استان اردبیل با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان خبر داد و گفت: با حل مشکلات مربوط به تأمین زمین در سطح استان سرعت پیشرفت این پروژه به مقدار قابل توجهی افزایش یافته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: طی یک‌سال گذشته و از شروع دولت سیزدهم تهیه طرح هادی و بازنگری ۱۷۸ روستا و تهیه طرح گردشگری در ۵ روستا مجموعاً با اعتباری بالغ بر ۱۷۵ میلیارد تومان به اتمام رسیده و در اختیار مراجع ذیربط قرار گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه