English

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سمای استان گیلان خبر داد؛

حضور کارکنان و دانش آموزان سما ی گیلان در مسابقات کشوری طرح قدس

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان گیلان گفت: پانزدهمین دوره مسابقات کشوری قرآن در سما با شرکت ۷۳۸ نفر از دانش آموزان و کارکنان از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۶/۰۷ الی پنجشنبه ۱۴۰۱/۶/۱۰ به میزبانی سما ارومیه و بصورت مجازی برگزار خواهد شد.

حضور کارکنان و دانش آموزان سما ی گیلان در مسابقات کشوری طرح قدس

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، تیمور آمار دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان گیلان گفت:  پانزدهمین دوره مسابقات کشوری قرآن در سما (طرح قدس) با شرکت ۷۳۸ نفر از دانش آموزان و کارکنان سما سراسر کشور  از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۶/۰۷ الی پنجشنبه ۱۴۰۱/۶/۱۰ به میزبانی سما ارومیه و بصورت مجازی برگزار خواهد شد.

آمار افزود: این مسابقات در رشته های شفاهی شامل قرائت به روش ترتیل، قرائت به روش تحقیق، اذان، مداحی، حفظ و  در رشته های کتبی  تدبر در آیات قرآن، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، پژوهش و انشاء نماز برگزار می شود.

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان گیلان  با بیان اینکه برای اولین بار در طول برگزاری 15 دوره مسابقات طرح قدس، دانش آموزان ابتدایی مدارس سما نیز در این مسابقات کشوری شرکت خواهند کرد ادامه داد:  10 نفر از دانش آموزان ابتدایی مدارس سما استان گیلان در رشته حفظ قرآن مجید در این مسابقات حضور دارند.

وی تعداد شرکت کنندگان از سما استان گیلان را در این مسابقات 34 نفر اعلام کرد و افزود: در بخش شفاهی مسابقات 22 نفر  از کارکنان و دانش آموزان در رشته ی حفظ، اذان و ترتیل در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

آمار گفت: در بخش کتبی هم 12 نفر از کارکنان و دانش آموزان سما استان گیلان در رشته های صحیفه سجادیه، تدبر در قرآن و نهج البلاغه در این مسابقات حضور دارند.

وی تصریح کرد: در مجموع تعداد شرکت کنندگان کشوری بخش شفاهی دانش آموزان و کارکنان 493 نفر و در رشته های کتبی 245 نفر شرکت کننده خواهیم داشت.

قرآن در سما

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه