English

اعلام نتایج مسابقات نقاشی دانش آموزان سما استان گیلان

نتایج سومین دوره مسابقات نقاشی سراسرس دانش آموزان سما با موضوع « قصص ، پیام ها و سورقرآن» اعلام شد.

اعلام نتایج مسابقات نقاشی دانش آموزان سما استان گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، محمد نیک پسند دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان گیلان  با اعلام این خبر بیان کرد: به منظور استعدادیابی و پرورش و هدایت استعدادهای فرهنگی و هنری دانش آموزان سما استان گیلان و آشنایی آنان با پیام ها و قصص قرآن سومین دوره مسابقات نقاشی سراسرس دانش آموزان سما با موضوع « قصص ، پیام ها و سورقرآن» در دو سطح واحد و استان برگزار شد.

نیک پسند  کاربردی کردن پیام این مسابقات را در سبک زندگی دانش آموزان سما از اهداف این مسابقه برشمرد و افزود: با تبلیغات میدانی و همسویی اولیا و مربیان، انگیزه لازم جهت شرکت در این مسابفات به وجود آمد و در یک رقابت سالم سومین دوره مسابقات نقاشی سراسری دانش آموزان سما با موضوع « قصص، پیام ها و سورقرآن» در دو سطح واحد و استان برگزار و برای رقابت در سطح کشور داواری شدند.

مریم رئوف کارشناس آموزشی، فرهنگی و هنری شورای نظارت و هماهنگی سما استان گیلان نیز اظهار کرد: سما استان گیلان در پی ایجاد فضایی صمیمی با قرآن کریم است که دانش آموزان خود را با مفاهیم و شخصیت های قرآنی آشنا سازد تا با تاثیر گرفتن از قصه ها و نکات ناب قرآنی در قالب خواندن و  شنیدن قصه های قرآنی، لحظاتی خوش و تاثیرگذاری در سبک زندگی دانش آموزان فراهم گردد.

ارسال 98 اثر نقاشی از دانش آموزان سما استان گیلان به دبیرخانه شورای نظارت و هماهنگی

رئوف با بیان اینکه در مجموع 98 اثر نقاشی از دانش آموزان سما استان گیلان به دبیرخانه شورای نظارت و هماهنگی سما گیلان ارسال شده است، گفت: 50 اثر در مقطع ابتدائی دختران و پسران، 28 نقاشی در متوسطه دوره اول و 20 اثر نقاشی در متوسطه دوره دوم از دانش آموزان دختر و پسر سما استان به دبیرخانه این مسابقات ارسال شد.

کارشناس آموزشی، فرهنگی و هنری شورای نظارت و هماهنگی سما استان گیلان با اشاره به اینکه نقاشی های دانش آموزان در قطع A3  با تکنیک و ابزارآزاد انجام شد، افزود: نقاشی های ارسال شده از واحد های سما استان گیلان با استفاده از سه داور تخصصی، انتخاب و رتبه های اول تا سوم هر مقطع تحصیلی موفق به دریافت تقدیر نامه از دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان گیلان و جوایز نقدی بر اساس بخشنامه شدند.

وی گفت: در این مسابقات در مقطع ابتدائی پرنیان غلامی از واحد لاهیجان، سما فرامین از سیاهکل و مهسا پور هاشم از لنگرود رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

رئوف ادامه داد: روناز ساسانیان از آستارا،  مبینا حسین پور از  رشت، و آیلار شرقپور از  آستارا   در متوسطه دوره اول حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

وی با بیان اینکه در مقطع متوسطه دوره دوم هیچ یک از آثار ارسال شده امتیاز و شاخص های لازم را برای مسابقات کشور کسب نکردند تصریح کرد: دانش آموزانی که نقاشی آنها حائز رتبه نخست شدند به مسابقات کشوری ارسال خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه