English

وداع با استاد اخلاق؛

پیکر آیت الله ناصری در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده شد +تصاویر

پیکر مطهرآیت الله محمّد علی ناصری دولت آبادی با حضور پرشور و گسترده اقشار مختلف مردم در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده شد.

پیکر آیت الله ناصری در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده شد +تصاویر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، پیکر آیت الله ناصری در گلستان شهدا و در جوار شهدای گلگون کفن هشت سال دفاع مقدس به خاک سپرده شد.

پیکر استاد اخلاق و حوزه امروز یکشنبه ششم شهریورماه ۱۴۰۱ ساعت۹صبح از میدان احمدآباد تشییع و پس از عبور از خیابان‌های بزرگمهر و سجاد در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده شد.

آیت الله شیخ محمد علی ناصری از علما و استادان اخلاق مدتی قبل در بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) مرکز آموزشی و درمانی امین اصفهان بستری شده بود که صبح روز جمعه چهارم شهریور دار فانی را وداع گفت.

​وی در سال 1309 هجری شمسی در دولت آباد برخوار به دنیا آمد . پدر این بزرگوار حاج شیخ محمد باقرناصری از عالمان وارسته بود.

آیت الله ناصری در چهارده سالگی به شهر مقدس نجف اشرف رفت و دروس مقدمات حوزه را فرا گرفت.

وی علاوه بر علوم رسمی به بهره‌گیری علوم معنوی نزد محمد کوفی، سید محمد کشمیری، شیخ عباس قوچانی، سید هاشم حداد و سید جمال‌الدین گلپایگانی پرداخت. همچنین با شخصیت‌های عرفانی و اخلاقی، چون علامه طباطبایی، محمداسماعیل دولابی، حاج عبدالرضا گردعاوی، مولوی قندهاری، آشنایی و ارتباط داشت.

آیت الله ناصری پس از بازگشت به ایران در دولت آباد و اصفهان به تربیت شاگردان، تدریس فقه و اصول و تفسیر و اقامه جماعت و پاسخ گویی نیاز‌های گوناگون مردم پرداخت.

حوزه علمیه حضرت ولی عصر (عج)، حوزه علمیه صاحب الزمان (عج)، حوزه علمیه نرجس خاتون (س)، مرکز دیجیتال حضرت  ولی عصر در دولت آباد و موسسه تحقیقات نجوم اسلامی از جمله مراکز دینی زیر نظر این استاد حوزه بود.

آیت‌الله ناصری مجتهد، استاد اخلاق، عاشق و شیفته امام زمان(عج) است که حوزه علمیه حضرت ولی عصر علیه‌السلام و تعدادی از مراکز دینی -فرهنگی تحت اشرافش بود؛ وی سالیان متمادی در مسجد کمرزرین اصفهان به سخنرانی و اشاعه محبت اهل بیت و تلاش برای آشنایی هرچه بیشتر مردم با امام زمان(عج) مشغول بود.

 

وداع 5

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه