English

۷۹ پروژه عمرانی دهیاری‌های شهرستان کرمانشاه به بهره‌برداری رسید

همزمان با چهارمین روز از هفته دولت ۷۹ پروژه عمرانی دهیاری‌های شهرستان کرمانشاه با ۶۷ میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

۷۹ پروژه عمرانی دهیاری‌های شهرستان کرمانشاه به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، مراسم افتتاح ۷۹ پروژه عمرانی دهیاری‌های شهرستان کرمانشاه پیش از ظهر امروز در مسجد روستای کهریز الهیه از توابع بخش مرکزی شهرستان کرمانشاه با حضور فرماندار، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراها استانداری، مدیرکل بنیاد مسکن، بخشدار و دهیاران برگزار شد.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه در این مراسم با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت بیان کرد: دولت سیزدهم از ابتدای کار در کنار مردم قرار گرفت و آیت‌الله رئیسی در مدت یک سال با همت جهادی توانست به تمامی استان‌ها سفر کرده و با مردم از نزدیک به دیدار و گفت‌وگو بنشیند.

ابراهیم رحیمی ‌زنگنه با بیان اینکه اقدامات دولت مردمی سبب بازگشت آرامش به کشور شده است خاطرنشان کرد: در بسیاری از کارها اتفاقات مثبتی رخ داده است که کاهش تورم و نقدینگی از جمله این آمارهاست و براین اساس دولت مردمی، آینده روشنی در زمینه اقتصادی دارد.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه مسئولان شأنی جز خدمتگزاری به مردم ندارند تصریح کرد: مسئولیت باید وسیله‌ای برای خدمت به خلق خدا باشد تا از فرصت خدمت برای اصلاح امور جامعه استفاده کرد که نیت انسان‌ها در این زمینه بسیار مهم است زیرا نیت خالصانه در کارها سبب رضایت مردم می‌شود.

رحیمی ‌‌‌‌‌‌‌ با بیان اینکه کرمانشاه نهمین کلانشهر کشور است گفت: کرمانشاه دروازه کربلاست و هویت فرهنگی این شهر به همین عنوان وابسته بوده است که کرمانشاه را قطب مذهبی غرب کشور کرده است و این موضوع در معماری، فرهنگ، هنر و بافت جمعیتی استان تأثیر داشته است.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با اشاره به اینکه بسیاری از مکان‌های مذهبی در استان کرمانشاه به دلیل قطبیت مذهبی ساخته شده‌اند عنوان کرد: بازگشایی مرز خسروی که با اهتمام استاندار کرمانشاه انجام شد بار دیگر فرصت خدمتگزاری مردم این منطقه را به زائران ائمه اطهار(ع) فراهم کرد.

دکتر رحیمی ‌زنگنه با اشاره به مشکلات روستاهای شهرستان کرمانشاه بیان کرد: کمبود آب که سبب آبرسانی سیار به ۲۰۰ روستا شده است و اجرای طرح‌های هادی از جمله این مشکلات است که برطرف کردن این مشکلات در دستور کار فرمانداری کرمانشاه قرار دارد. 

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه روستاها به ویژه در بخش مرکزی باید در اولویت توسعه قرار بگیرند گفت: یکی از راه‌های برطرف شدن مشکلات مطالبه‌گری است که کرمانشاه از نظر مطالبه‌گری ضعیف است و دهیاران باید مطالبه خود را برای برطرف شدن مشکلات روستاییان برجسته کنند.

وی با اشاره به اینکه روستاییان نیز سهمی در کاهش مشکلات دارند که می‌توانند به کمک دولت بیایند عنوان کرد: میزان اعتبارات محدود است اما تلاش می‌کنیم توجه ما به سمت بودجه بیشتر در بخش روستایی باشد و در این رابطه در کمیته برنامه‌ریزی 10 روستا برای اجرای طرح هادی افزوده شد.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه تقویت مناطق روستایی را سبب کاهش مشکلات حاشیه نشینی در کرمانشاه دانست و بیان کرد: هرچند مشکلات زیرساختی وجود دارد اما اساس تحول در یک جامعه تحول فرهنگی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه