English

معاون اول رئیس جمهور:

همه دستگاه های اجرایی موظفند، امکانات خود را برای برگزاری باشکوه کنگره اربعین بکار گیرند

معاون اول رئیس جمهور گفت: استاندار ایلام در حوزه زیرساخت های اربعین در مدت چند ماه به اندازه چند سال کار کرده است.

همه دستگاه های اجرایی موظفند، امکانات خود را برای برگزاری باشکوه کنگره اربعین بکار گیرند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، محمد مخبر ظهر امروز در بازدید از زیرساخت های پایانه مرزی مهران، گفت: استاندار ایلام در حوزه زیرساخت های اربعین بسیار خوب و جهادی کار کرده‌اند، اقدامات زیرساختی که بطور معمول حدود یک سال یا ۷ ماه به طول می انجامد را طی مقطع چند ماه و چندین هفته انجام داده‌اند و این لطف امام حسین ( ع ) است که این توفیق شامل حال ایشان شده است.

وی افزود: اقدامات خوبی در حوزه زیر ساخت های اربعین طی چند ماه و چند هفته اخیر انجام شده است.

معاون اول رئیس جمهور در ادامه گفت: همه تشکیلات و همه دستگاه های اجرایی موظف هستند همه امکانات خود برای هر چه بهتر برگزار شدن کنگره اربعین بکار گیرند.

وی تاکید کرد: اربعین یک کار مردمی است و دولت نیز تسهیل‌گر است و باید تمامی ظرفیت های خود را در این راستا بکار گرفته شود.

مخبر با اشاره به تمهیدات اتخاذ شده در مرز مهران گفت: مرز مهران سابقه طولانی تری نسبت به سایر مرزها دارد و از امکانات وسیع تری بهره‌مند است، اما پیشنهاد می شود زواری که به مرزهای خسروی و تمرچین و سایر مرزها نزدیک هستد همان مرز ها را برای تردد انتخاب کنند.

وی با ابراز رضایت از اقدامات انجام شده در حوزه برق و آب در پایانه مرزی مهران نیز گفت: در حوزه تامین آب و برق پایانه نیز اقدامات خوبی انجام شده و تسهیلات و تمهیدات خوبی نیز برای رانندگان اتوبوس و سایر رانندگان اتخاذ شده است.

معاون اول رییس جمهور ادامه داد: با توجه به اینکه دو سال اربعین تعطیل بوده و انگیزه زوار برای زیارت بسیار زیاد است ما نیز وظیفه داریم بهترین خدمات و تسهیلات را برای این زوار فراهم کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه