English

عصر امروز صورت گرفت؛

حضور استاندار ایلام در نشست ستاد مرکزی اربعین کشور

‌‌ استاندار ایلام در نشست ستاد مرکزی اربعین کشور مسائل و مشکلات این حوزه را پیگیری کرد.

حضور استاندار ایلام در نشست ستاد مرکزی اربعین کشور

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، حسن بهرام‌نیا عصر امروز در نود و هشتمین نشست ستاد مرکزی اربعین کشور که به ریاست میر احمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر و رئیس ستاد مرکزی اربعین کشور و با حضور مجموعه اعضاء در سالن اجتماعات پیامبر اعظم (ص) برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی کامل از آخرین روند اربعین در استان خواستار تجهیز امکانات و رفع نیازها و مشکلات برای اتمام طرح ها و پروژه های این حوزه تا اربعین شد.

استاندار ایلام در ادامه از تامین هلیکوپتر و پد آن در منطقه زرباطیه عراق در شرایط اضطراری، تامین کانکس ۱۲ تا ۱۸ متری به تعداد لازم، 

تامین دستگاه اتوبوس به تعداد لازم، تامین دستگاه خودرو آتش نشانی برای شهر مهران و مسیرهای اربعین خبر داد و گفت: همچنین با توجه به برگزاری مراسم اربعین در فصل گرم سال توقف موقت زائران و اسکان اضطراری طی ساعات گرم روز در شهرهای خُنک و اعزام تدریجی به پایانه مرزی مهران ضرورت دارد که در این مسیر برنامه ریزی لازم انجام شده است.

رئیس ستاد اربعین استان در ادامه از تامین جیره خشک موکب‌های مردمی، وسایل سرمایشی و مه پاش، دستگاه تولید یخ در ابعاد مختلف، زیرساخت های آب، برق و ... اسکان موقت زوار در استان خبر داد و گفت: احداث بیمارستان در پایانه مرزی مهران، و بیمارستان صحرایی، تامین دستگاه آمبولانس و هواپیمای C130 و اتوبوس آمبولانس و ... مورد نیاز است که لازم است در این زمینه نیز مساعدت لازم بعمل آید. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه