English

سیدمحمد اعتماد اعجازی:

مراکز نگهداری سالمندان اردبیل به صورت ویژه تجهیز شود

فرماندار اردبیل گفت: نیاز است مراکز نگهداری سالمندان به صورت ویژه تجهیز شود و در این زمینه اعتبارات لازم در شهرستان اردبیل اختصاص می یابد‌.

مراکز نگهداری سالمندان اردبیل به صورت ویژه تجهیز شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سید محمد اعتماد اعجازی ، فرماندار اردبیل در بازدید از مراکز نگهداری سالمندان شهرستان اردبیل با اشاره به اینکه در شهرستان اردبیل 10 مرکز نگهداری سالمندان فعال است گفت: در این مراکز بیش از ۴۷۰ نفر سالمند تحت پوشش قرار دارند.

وی بر توسعه فضای سبز و ایجاد خدمات ویژه در مراکز سالمندان تاکید کرد و گفت: ایجاد شرایط مناسب و آرام همراه با برنامه های ورزشی و فرهنگی در این مراکز باید مبنای کار باشد.

فرماندار اردبیل همچنین در بازدید از کمپ های ترک اعتیاد شهرستان اردبیل گفت: ضروری است مراکز و کمپ های ترک اعتیاد به صورت استاندارد تجهیز و ساماندهی شوند.

اعتماد اعجازی بر ضرورت پیشگیری از اعتیاد به ویژه از مدارس تاکید کرد و گفت: در این زمینه باید آموزش های لازم برای اولیای دانش آموزان و مدیران و معلمان و خود دانش آموزان ارائه شود.

وی می گوید: پیشگیری از اعتیاد باید به صورت اساسی و با اقدامات تاثیرگذار همراه باشد تا خروجی و نتایج آن برای همگان مشخص شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه