English

معاون اقتصادی رییس جمهور :

فارس ظرفیت شهر سلامت جامع را دارد

معاون اقتصادی رییس جمهور گفت: فارس این ظرفیت را دارد که یک شهر جامع، سلامت از تولید دارو و تجهیزات پزشکی، بهداشت، درمان، علوم جدید، پژوهش و آموزش را در خود داشته باشد.

فارس ظرفیت شهر سلامت جامع را دارد

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محسن رضایی، معاون اقتصادی رییس جمهور در جریان بازدید از مجموعه درمانی ابوعلی سینا و شهرک سلامت در جمع خبرنگاران اظهارداشت: پروژه ای که به عنوان شهر سلامت شیراز کارهای مقدماتی آن انجام شده می‌تواند همین ایده را تحقق دهد و یکی از شهرهای جامع جدید ایران باشد.

او گفت: در بیمارستان پیوند اعضا بوعلی سینا کار فوق العاده‌ای در حال انجام است، هم از بعد آموزشی، پژوهشی، رفاه بیماران و هم فناوری‌ها جدید و همچنین با توجه به محیط روحی و روانی و بهداشتی که در اینجا شکل می‌گیرد قطعا در آینده این نقطه به عنوان یکی از مراکز سلامت جهانی شکل خواهد گرفت و ما هم به سهم خود هر کمکی که بتوانیم از ناحیه دولت انجام خواهیم داد.

وی تاکید کرد: باید به سمت ایجاد یک شهر مدرن سلامت برویم و این شهر سلامت بتواند مدرن ترین بیمارستان‌ها را داشته باشد.

او افزود: فارس این ظرفیت را دارد که یک شهر جامع، سلامت از تولید دارو و تجهیزات پزشکی، بهداشت، درمان، علوم جدید، پژوهش و آموزش را در خود داشته باشد.

رضایی ادامه داد: مشکلاتی در این مجموعه از زمین تا منابع سرمایه گذاری و همچنین مجوزهایی که باید صادر شود وجود دارد که بنا شد استاندار فارس همه موارد را مکتوب کند تا در تهران و مراجع ذی ربط پیگیری کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه