English

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد:

آمریکا باید برای پایبندی به تعهدات خود در برجام تضمین بدهد

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز گفت: آمریکا باید برای عمل به تعهدات خود در برجام تضمین بدهد و در سخت ترین شرایط و تنش‌های میان ۲ کشور نیز به آن پایبند بماند.

 آمریکا باید برای پایبندی به تعهدات خود در برجام تضمین بدهد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد نبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در خطبه های نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهرستان اظهارداشت: دولتمردان درخصوص موضوع برجام مقابل طرف‌های مذاکره سست نشوند و تا آخرین نفس برای کسب پیروزی بجنگند.

وی ادامه داد: به یاری خداوند متعال به صورت تهاجمی عمل می‌کنیم و هرگز در برابر دشمنان شکست نخواهیم خورد.

امام جمعه اهواز با اشاره به اهمیت آینده نگری گفت: باید از کارشناسان متخصص و آینده نگر برای تحلیل اتفاقات پیش رو و پشت سر گذاشتن موفقیت آمیز برجام استفاده کنیم‌.

وی با بیان اینکه ایران می‌تواند ۱۰۰ درصد تجارت داشته باشد، خاطر نشان کرد : آمریکا باید به تعهدات خود عمل و تحریم‌ها را لغو کند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز با اشاره به درخواست مردم خوزستان از وزیر نفت گفت: استان خوزستان که از منابع ۶۰ تا ۷۰ درصدی کشور برخوردار است از محروم‌ترین استان‌ها به شمار می‌رود که درخواست داریم نگاه ویژه ای به این استان شود.

حجت‌الاسلام موسوی فرد گفت: ما قبول داریم تمام دولت‌ها در استان ما زحمت کشیدند ولی از این دولت انقلابی انتظار دیگری داریم؛ دولتمردان حرف مردم را بشنوند و به مطالبه مردم خوزستان توجه کنند.

وی با تاکید بر لزوم رسیدگی به وضعیت جانبازان و ایثارگران ادامه داد: ایجاد ظرفیت های گوناگون از جمله اشتغال به خصوص در صنایع پایین دستی از دغدغه های مردم است که باید برطرف و مورد توجه قرار گیرد .

بکارگیری مدیران بومی به جای مدیران پروازی در خوزستان

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: استان خوزستان متخصصان توانمندی دارد که باید از آنها استفاده شود؛ نیازی نیست افراد غیر بومی دراستان به کارگیری شوند.

حجت‌الاسلام موسوی فرد خاطر نشان کرد : خوزستان دارای میادین نفتی بسیاری در شهرستان های شادگان ، هندیجان ، رامهرمز ، مسجدسلیمان و ... است که با توجه به این همه ظرفیت توقع داریم نگاه ویژه‌ای به این استان شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز با اشاره به دستاوردهای دولت در یکسال گذشته گفت: دولت سیزدهم کشور را با خزانه خالی تحویل گرفت پس باید به این دولت فرصت دهیم تا بتواند عقب افتادگی‌های موجود را جبران کنند.

حجت‌الاسلام موسوی فرد با اشاره به برخی از دستاوردهای دولت سیزدهم افزود : رفع مشکل خاموشی برق و کمبود گاز ، رفع صف های طولانی مرغ و بنزین و بر طرف کردن تورم و افزایش نقدینگی از جمله اقدامات این دولت انقلابی بود.

وی ادامه داد : انتشار نام ابر بدهکاران مالی، تحول در نظام مالیاتی، افزایش تجارت خارجی و موفقیت در حوزه نفت ، خارج کردن پول‌های بلوکه شده از کشورهای دیگر، بهبود وضعیت اشتغال و افزایش رشد اقتصادی، رونق مسکن و ثبات بازار ارز و نیز کنترل بیماری کرونا در دولت سیزدهم رخ داده است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز از دولت خواست در همه عرصه‌های مدیریتی یک تحول عظیم ، عدالت ورزی و رفع فاصله طبقاتی و دوری از اشرافی گری را داشته باشند.

حجت‌الاسلام موسوی فرد همچنین خواستار فساد ستیزی و احیای امید در جامعه شد و گفت: ایجاد تحول در قوای مجریه و سیاست خارجی که از توصیه‌های مقام معظم رهبری است باید مورد توجه قرار گیرد.

در نمازجمعه این هفته که با حضور وزیر نفت برگزار شد، جمعی از کارکنان مجموعه های نفتی در خوزستان و تعدادی از شهروندان با در دست داشتن نامه‌ و پلاکاردهایی مطالبات خود را از وزیر نفت خواستار شدند.

در پایان فریضه نماز جمعه، وزیر نفت درمیز خدمت نماز جمعه حاضر شد و برای بررسی مشکلات مردم با آنها دیدار داشت.

جواد اوجی وزیر نفت به مناسبت هفته دولت صبح جمعه از طریق فرودگاه بین المللی شهید قاسم سلیمانی اهواز وارد این شهر شد و مورد استقبال مسوولان استانی قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی