English

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد:

افسران جنگ نرم، در خط مقدم فضای مجازی باشند

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به ضرورت فراهم سازی ساختار قرارگاه فضای مجازی گفت: افسران این جنگ نرم در پاسخ به شبهات، شایعات و حضور در فضای مجازی در خط مقدم باشند.

افسران جنگ نرم، در خط مقدم فضای مجازی باشند

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد نبی موسوی فرد روز پنجشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی خوزستان در دفتر امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه ایجاد قرارگاه فضای مجازی دارای اهمیت روشن است، بیان کرد: باید در استان خوزستان بتوانیم قرارگاه فضای مجازی به معنای واقعی کلمه را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس مادامی که یک قرارگاه واحد تشکیل نشد به پیروزی نرسیدیم، افزود: در استان خوزستان نیز مادامی که در محورهای مختلف قرارگاه واحد تشکیل نشود نتیجه نخواهیم گرفت.

وی گفت: در خصوص فضای مجازی نیز باید به دنبال این مساله برویم و با استفاده از همه ظرفیت ها یک قرارگاه واحدی تشکیل دهیم. 

رئیس شورای فرهنگ عمومی خوزستان گفت: طبیعتا هراسی در مسأله فضای مجازی است که راه غلبه بر این ترس معرفت بخشی است.

وی افزود: فهم و آگاهی راه غلبه بر این هراس می باشد و در گام دوم نیز ایجاد اعتماد در جامعه اسلامی ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد عنوان کرد: خداوند وقتی جامعه هدف خود را مشخص می کند، از طرفی همه ظرفیت های عالم را به میدان می آورد تا بنده اش بتواند به عالی ترین هدف[عبودیت] راه پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه همه‌ امکانات و ظرفیت های مادی و معنوی برای رسیدن به مقام عبودیت و بندگی است، ادامه داد: تشکیل نظام و حکومت مقدس اسلامی یکی از ظرفیت ها است که با استفاده از آن می خواهیم این مقام را در پیشگاه خداوند ارائه کنیم.

وی افزود: اگر توانستیم از ظرفیت های متعدد نظام اسلامی در این جهت برای رسیدن به آن هدف مقدس استفاده کنیم موفق بوده ایم.

امام جمعه اهواز اظهار داشت: نظام مقدس اسلامی برای این است که بستر زیرساخت های مردم را به سمت و سوی لقای الهی سوق دهیم. 

رئیس شورای فرهنگ عمومی خوزستان خاطرنشان کرد: فلسفه حکومت اسلامی این است که مردم را از جهنم دور کنیم و به سمت بهشت حرکت دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه چرا در استان خوزستان باید شاهد برخی از ناهنجاری ها باشیم، بیان کرد: باید به سمت و سوی برویم که مردم را به معرفت و خدا نزدیک کنیم. 

همچنین در این نشست پیرامون فضای مجازی، شبکه ملی اطلاعات و تشکیل قرارگاه فضای مجازی با هدف پای کار آوردن تمامی ظرفیت ها و ترسیم نقشه راه بحث و گفتگو صورت گرفت و به اهمیت انجام کار تحقیقاتی در کارگروه ها و سیاستگذاری در این نشست اشاره شد.

تولید محتوا، تعامل، ساماندهی و ارتباط با فعالان فضای مجازی از دیگر سرفصل های مطرح شده در نشست شورای فرهنگ عمومی خوزستان از سوی اعضای جلسه بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه